Gesloten Onderwerp
Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 7 8 9 10 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 91

Onderwerp: WK evenement

  1. #81
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingEd7 Bekijk Berichten
    om is dit nu achteraf geintroduceerd, omdat jullie veel te laat waren begonnen met dit event en er niet aan toegekomen zijn om gevechtsavo's ervan te maken??
    ..
    Die hebben ze niet hoeven te maken, ze liggen nog op de plank van 2 jaar geleden, 2 setjes voor hogere- en lagere levels.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #82

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    lol, krijg ik avo halve finale binnen en moet nog beginnen aan kwartfinale. en voor kwartfinale heb ik nog niet genoeg grondstoffen, zelfs met 11 or's, lol.

    hoe moet dat nou met low levels? die kunnen dat nooit halen. jammer dat dit event blijkbaar voor meer dan de helft niet haalbaar is.

    daarom geef ik een dikke vette onvoldoende voor dit event.

  3. #83

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Vreemd, ik heb alles al klaar t/m de finale en nog veel spullen over
    Die gaan dus naar mijn gildies, zodat ook zij het kunnen halen.

    Je haalt ook niet alleen spullen op met OR's en van je eiland. Je kan veel items uit loots van avonturen halen!

  4. #84
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    KingEd7, als je 11 OR's hebt en toch niet genoeg grondstoffen dan doe je echt iets verkeerd.
    Ik heb er maar 7 en heb grondstoffen voldoende, waarschijnlijk zelfs al voor de finale.

    Je moet natuurlijk wel je dagelijkse portie zoeken ff doen en af en toe een avontuur. Maar aangezien je max R had gemaakt dan neem ik aan dat avo's spelen ook niet zo'n probleem moet zijn.

    Die event avonturen zijn juist wel redelijk te doen als je een beetje handelt. Heb +/- 30 bananen van de handel geplukt en heb verder alles voldoende.

    Alleen ballen verzamelen dat gaat niet snel als je geen dure resources kwijt wil raken (of niet hebt als lager level). Dat is wel een echt minpunt van dit event, maar tegelijk ook wel goed want anders waren alle lvl 50 al binnen 1 dag klaar. en nu doen we nog lekker mee en klagen hier over de dingen die beter kunnen

  5. #85
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Als je met 11 ondekkingsreizigers niet aan genoeg spullen komt, dan stuur je ze niet vaak genoeg op pad, of je hebt ze te weinig boekjes laten lezen en zijn ze te lang onderweg. Zo'n evenement vraagt natuurlijk extra inspanning. Ook plannen is onderdeel van een spelletje dat draait om de economie.

    Mijn tactische verbeteringen staan klaar voor de finale, ik heb niets aan items gekocht of geruild. Nu heb ik al over, ook van de schaarse items.

    BTW, er is een soort vooraankondiging van twee nieuwe gebouwen op facebook. Ziet er naar uit dat er iets gedaan gaat worden aan manschappen/wapens. Dus nu al er voor gaan zorgen dat je voldoende metalen hebt en boekjes )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #86

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Ik speel nog steeds kleermaker avo's, met heldhaftige heb je steeds 80 ( 120 met premium ) schoenen, vuistjes of bananeschillen etc in je loot...de looters dus ook !
    Ik zie het probleem dus niet zo...

  7. #87

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    De truc bij dit event is inderdaad dat je normale avonturen moet doen om alle bufs te kunnen maken.
    Geen slecht idee als je het mij vraagt, beter dan dat mensen met max verkenners 1x per dag inloggen om ze weg te sturen en daarna alles kunnen kopen en nog veel overhouden.

  8. #88
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    omdat je nog geen reactie kan geven op het ontwikkellaarsdagboek vraag ik het hier. Waarom staat er in dat de wk-buffs handig zijn om te bewaren als er boven staat dat ze uit je stermenu verwijderd zullen worden?

    Alle evenementbuffs worden verwijderd van het stermenu.
    Let op: Misschien zullen ze handig zijn tijdens een toekomstig evenement


    is dit een fout en behoud je ze toch op een of andere manier?
    Laatst gewijzigd door ricos221; 09-07-14 om 19:47. Reden: rood is een citaat uit het dagboek

  9. #89
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten
    omdat je nog geen reactie kan geven op het ontwikkellaarsdagboek vraag ik het hier. Waarom staat er in dat de wk-buffs handig zijn om te bewaren als er boven staat dat ze uit je stermenu verwijderd zullen worden?

    Alle evenementbuffs worden verwijderd van het stermenu.
    Let op: Misschien zullen ze handig zijn tijdens een toekomstig evenement


    is dit een fout en behoud je ze toch op een of andere manier?
    Het Nederlandse FAQ-deel heeft een foutieve vertaling. Zie:

    All event buffs can be deleted from the star menu.
    Be aware: They may be useful again in a future event
    Er staat dus dat de buffs verwijderd kunnen worden, maar de tip wordt gegeven dat ze wel nog nuttig kunnen zijn voor de toekomst.

  10. #90

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Poegel voor community manager +1!!!

    een betere heb ik nog niet gezien

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.