Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Geen beloning dagelijkse missies.

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Geen beloning dagelijkse missies.

    Hallo,

    Ik krijg geen beloning meer voor het voltooien van de dagelijkse missies.
    Alles werkt verder wel goed.
    Voorbeeld van een wachtende missie. Betaal 50 gereedschap(en) uit je opslag. Betaal 50 meel uit je opslag.
    Ik heb alles maar ik kan niet betalen en krijg dus ook geen beloning.
    Laatst gewijzigd door M266; 18-02-14 om 15:52. Reden: Aanvulling.

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Bedoel je voor de verzamelmissies? Daar krijg je nooit een beloning voor. De beloning daarvan bestaat uit de verzamelobjecten die je op je eiland vindt.

    De beloning voor je andere dagelijkse missie (variërend van wat grondstoffen hebben/kopen/verkopen, legereenheden bezitten tot een avontuur spelen) belandt de beloning in je stermenu.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb dat ook,ik doe een missie, krijg niet de beloning en de missie blijft in het missieboek staan.
    Bethinda

  4. #4
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Weten jullie zeker dat het geen wachtende missies zijn?
    Die geven wel een mooi groen balkje als je aan de voorwaarden kan voldoen/voldaan hebt, maar je kan niet voltooien omdat je eerst nog een actieve missie moet afmaken.

  5. #5
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    M266, je schrijft dat het een wachtende missie is, dus die missie wacht totdat je de eerste aktieve missie hebt afgemaakt
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    nu weer met een waterput, die is al klaar, duh, een week of wat, en groen maar geen beweging in de beloning, bah, Bethinda

  7. #7
    MOD_Lentox
    Missie`s zijn onderverdeeld in:

    - Hoofd missie
    - Sub missie
    - Dagelijkse missie
    - Gilde missie
    - Wachtende missie
    - Collectibles

    Om welke missie gaat het en onder welke categorie staat de missie?

    Als deze onder het categorie wachtende missie staat dan zal je eerst de gaande missie moeten afronden wil je de missie die in het categorie wachtende staat afronden. Het kan best zo zijn dat alles groen is in de missie die als wachtende staat maar deze is dan niet af te ronden omdat deze in de wachtende missie`s staat.

    De missie staat niet in de wachtende categorie en het is niet af te ronden?

    Maak dan een ticket aan naar het ondersteuningsteam. Zij zullen het verder afhandelen.

    Hulp en ondersteuning
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 22-09-14 om 11:11.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.