Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 77

Onderwerp: [Gidsen] Hagar's Avonturen Verzameling

  1. #41
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    hey hagar, ben je guide zonen ana het gebruik met kanonnen, maar mis op de laatste block het pijtlje dat gen D verbind met het kampje dat ie moet aanvallen


    voor kampje 27 heb een aantal boogjes nodig die niet vermeld zijn bij de benodigde troepen
    Tipex: Dank voor de feedback, maar je moet wel beter opletten hoor: je hebt de guide met en zonder K door elkaar gehaald. kamp 27 met K: (V) 88R 3E 159K (88R), bij de versie zonder K zijn boogjes nodig, en die staan ook vermeld.
    D op eindblock moet naar kamp 31.
    D,E en F heb ik geen pijlen getrokken om de kaart overzichtelijker te houden.

  2. #42
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Avontuur: Duistere Broederschap
    Update Wee_man's guide naar MiV.
    Dank aan Snips60 en Luan voor de hulp
    Alternatief voor eindtoren: met dank aan Luan

    Speler Niveau: 42+ Episch avo | Moeilijkheidsgraad: 9/10 | Aantal Spelers: 3 | Tijdsduur: 8 dagen | Maximale ep: 51978

    Nodige troepen: 934R 36M 2S 160E 880C 122XB (934R 36M 877C)
    Nodige generaals: 3MiV, 1Vet, 3G


    Nodige troepen: 934R 36M 2S 160E 880C 200K (934R 36M 877C)
    Nodige generaals: 3MiV, 1Vet, 3G
    Indien pijlenregen beschikbaar:
    Nodig: 937R 36M 2S 160E 250C 150K (937R 36M 200C)
    onder voorbehoud!




    Verplaats je generaals naar landingszone 2 (Links boven)



    Kamp 1: (MiV) 86R 1E 133C (86R)
    Kamp 2: (MiV) 110R 110E (108R)
    Kamp 3: (MiV) 98R 1E 121K (97R)
    of (MiV) 97R 1E 122XB (97R)
    Kamp 4: (MiV)118R 2S 100E (118R)



    Positie!!! Goed tegen waterlijn aan zetten, anders onderschepping door ander kamp.
    Enkel waar de generaals op deze kaart staan zijn plekken van waaruit niet onderschept zal worden

    Kamp 5: (MiV) 100R 120E (100R)
    Kamp 6: (Vet) 85R 134E (85R)
    Kamp 7: (MiV) 49R 160E (49R)




    Kamp 8: (MiV) 84R 100E (84R)
    Kamp 9: Stuur naar leiderskamp A, kamp 9 onderschept. Bij 2e wave terugtrekken nadat kamp 9 verslagen is!
    wave 1: (G) 10R (10R)
    wave 2: (MiV) 100R 1E 119C (100R) + terugtrekken!



    Kamp 10: (MiV) 100R 100E (97R)

    Weg naar heksentoren ligt nu open.
    Ik kies voor 3 aanvallen met MiV, dus lootspelers met MiV mee nemen.

    Heksentoren
    Wave 1: (MiV) 220C
    Wave 2: (MiV) 220C
    Wave 3: (G) 200C
    Wave 4: (G) 200C
    Wave 5: (MiV) 37C
    Wave 6: (Vet) 65R 36M 149K (65R 36M)


    Indien er nog 2 hellegebroeden inzitten: (MiV) 150S 100E (142S)
    Indien er nog 1 hellegebroed inzit: (MiV) 65M 155E (65M) of (V) 50R 158K (39R)


    of


    Wave 1: (MiV) 1R (1R)
    Wave 2: (MiV) 1R (1R)
    Wave 3: (MiV) 1R (1R)
    Als je tijd hebt: deze aanvallen herhalen tot enkel hellegebroed over is, verder gaan met wave 6 dan. Dan kan je pijlenregen laten vallen.
    Wave 4: pijlenregen of hulp op afstand
    Wave 5: Dan even rekenen: elke vuurdanser = 4C in Vet of GenMaj steken en op toren droppen.
    Wave 6: Normaal enkel nog 2 hellegebroed.
    (Vet) 65R 36M 149K (65R 36M)

    Of (GM) 119R 1M 150K (119R)
    Laatst gewijzigd door Hagar; 04-05-15 om 13:45.

  3. #43
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Avontuur: Victor de Verschrikkelijke MiV met Elite, zonder kanonMIV met kanon - Generaal Majoor

    Speler Niveau: 26+ Grondstoffenavontuur | Moeilijkheidsgraad: 8/10 | Aantal Spelers: 3 | Tijdsduur: 8 dagen | Maximale ep: 27.530

    Nodig: 790R 135M 75S 200E 250C 75XB 200K (790R, 130M, 37S, 130C)



    Verplaats troepen naar G1.


    Kamp 1: (MiV) 72R 1E 80K (72R) of (MiV) 74R 145E (73R)
    Kamp 2: (MiV) 32R 1E 169C 18XB (32R)



    Block 1
    A naar kamp 3: (G) 1M 101E (-)
    B naar kamp 4: (G) 6E 190C (-)
    C naar kamp 5: (V) 120R 2E 128K (120R) of (MiV) 60R 40S 120E (60R 35S)



    Block 2 Block 2
    A naar kamp 6: (G) 7S 80E 65C(-)
    B naar kamp 7: (G) 12R 113E (-)
    C naar kamp 8: (MiV) 1R (1R)
    D naar kamp 8: (V) 76R 1E 73C 70XB (76R)
    of (GM) 70R 1E 130C 68XB 1K (70R)



    Mocht je tussendoor er 2 uur vantussen moeten kan je hier best een MiV met 1R op droppen. Alle honden zijn dan dood. Wave 2 heb je dan nog nodig: (MiV) 81R 1E 58C 80XB (81R)
    Kamp 9: (V) 120R 2E 128K (120R) of (V) 103M 147E (103M)
    Kamp 10: Best hiermee wachten om LS spelers snelle kill aan landingszone te kunnen geven







    Bos: 5R 160E (5R) Bos: 5R 160E (5R)

    Block 3: Wacht op einde drums voor B te sturen, C meteen erna.
    A naar kamp 11: (G) 33S 18E 149C (-)
    B naar kamp 12: (S/G) 40C (40C)
    C naar kamp 12: (V) 130M 1E 119K (129M)


    A naar kamp 11: (G) 33S 18E 149C (-)
    B naar kamp 12: (S/G) 40C (40C)
    C naar kamp 12: (MiV) 85S 135XB (83S)


    C naar kamp 12: (GM) 4R 3M 81S 1E 181K (4R 3M 81S)



    Block 4
    A naar kamp 13: (G) 33S 18E 149C (-)
    B naar kamp 14: (G) 35S 86E (-)
    C naar kamp 15: (V) 118R 2E 130K (118R) of (MiV) 91S 129E (55S)


    C naar kamp 15: (GM) 115R 5E 150K (115R)




    Block 5
    A naar kamp 16: (G) 1R (1R)
    B naar kamp 17: (G) 35S 46E 65C (-)
    C naar kamp 18: (G) 39S 19E 137C (-)
    D naar kamp 19: (MiV) 130R 90C (130R 90C) of (MiV) 170R 50C (170R 50C)
    E naar kamp 19: (V) 37S 1E 182K (37S) of (MiV) 44M 17S 1E 158K (44M 17S)


    Block 5
    A naar kamp 16: (G) 1R (1R)
    B naar kamp 17: (G) 35S 46E 65C (-)
    C naar kamp 18: (G) 39S 19E 137C (-)
    D naar kamp 19: (MiV) 100R 30M 90C (100R 30M 90C)
    E naar kamp 19: (V) 55S 145XB (55S)


    D naar kamp 19: (MiV) 175R 39C (175R 39C)
    E naar kamp 19: 47S 1E 51C 171K (45S)


    Lootspelers hebben kills gemaakt? Laatste kamp aanvallen:
    Kamp 10: (V) 120R 2E 128K (120R) of (V) 103M 147E (103M)
    Mocht je tussendoor er 2 uur vantussen moeten kan je hier best een MiV met 1R op droppen. Alle honden zijn dan dood. Wave 2 heb je dan nog nodig: (MiV) 81R 1E 58C 80XB (81R)

    Laatst gewijzigd door Hagar; 13-09-14 om 10:06.

  4. #44

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor alle prachtige guides, Hagar. Vooral Pirateneiland vond ik erg goed gemaakt. Ga zo door!

  5. #45
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je zeer salah.

    to all: Zonet weer een guide afgewerkt. Deze keer de Verraden Kleermaker. Het enige avo waar je bonenstaken in de loot treft.
    Als je het zou spelen en je weet geen weg met je LS, denk gerust aan mij.
    Het wordt namelijk hoog tijd dat ik die generaal majoor eens binnen haal. :-)

    Veel plezier ermee!

  6. #46
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Avontuur: Het Pirateneiland - SNELLE VERSIE

    Heen en weer in 45':

    MIV-versie met K
    Totaal nodig: 130R 180S 190E 249C (125R 152S)


    Klaar maken + volgorde van sturen

    Vet: 1E 249C
    MiV: 120R 100E
    Vet: 180S 70E
    Snelle G: 10R 20E



    Kamp 1: (V) 1E 249C (-)

    Kamp 3: (2+3 dus daar 2 onderschept)
    (MiV) 120R 100E (77R)

    Spaar wat S-verlies door je vrije MiV's hier al op 1R aanval te sturen richting eindkamp

    Kamp 10: (MiV) 40E 180S (152S) allerhande kampen onderscheppen uiteraard. Laten lopen.

    Kamp 6 (pas als MiV de kampen onderweg heeft opgeruimd)
    (V): 50R 150E (48R)
    Laatst gewijzigd door Hagar; 29-04-15 om 08:58.

  7. #47
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Avontuur: Oude vrienden

    Speler Niveau: 36+ | Aantal Spelers: 1 | Tijdsduur: 2 dagen | Maximale ep: 6810

    Nodige troepen:
    250R 100S 170E 100C 75XB 130K (236R 35S)

    Loot:





    Hier zou je kunnen blocken, maar winst is maar 51R. 1R block hier.
    Als je tijd wil winnen beter niet doen.

    Kamp 1: (MiV) 53R 167E (51R)
    Kamp 2: (MiV) 68R 21S 1E 130K (68R 21S)

    Kamp 3: (MiV) 70R 17S 60C 73XB (70R 14S)

    Voor de volle loot kan je nu al stoppen. Wil je alle EP/stermunten dan moet je kamp 4 ook doen.

    Kamp 4:
    1: (MiV) 1R (1R)
    2: (V) 72R 48S 100C (46R)



    Prestaties: Zonder C en zonder afstandseenheden.
    Nodige troepen: 195R 115S 167E (194R 111S)

    Kamp 1: (MiV) 53R 167E (51R)
    Kamp 2: (MiV) 5R 93S 122E (5R 93S)
    Kamp 3: (MiV) 136R 18S 66E (136R 18S)

    Klaar
    Laatst gewijzigd door Hagar; 23-07-14 om 01:48.

  8. #48
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Avontuur: Dappere kleermaker Updated~nieuwe versie december 2014
    Speler Niveau: 42+ Episch roofavontuur | Moeilijkheidsgraad: 8/10 | Aantal Spelers: 3 | Tijdsduur: 12 dagen


    Nodige troepen: GM, Vet, 2 MiV, enkele G: 2.650R 400M 150S 270C 2.450B 170LB 200E 200K
    Verliezen: maximaal: 2.457R 349M 17S 1E 2.230B 170LB





    Let op: beperkt aantal landingplaatsen. Best om 1e sector nemen voor je medespelers uitnodigt!
    Niet rechts van graanveldje gaan staan om aan te vallen: onderschepping door overgeslagen kamp mogelijk!

    Kamp 1: (GM) 124R 1E 145K (124R)
    Kamp 2: (GM) 86R 1E 183C (86R)

    Kamp 3:
    Wave 1: (G) 37B (37B)
    Wave 2: (GM) 147R 1E 122K (147R)

    Kamp 4:
    Wave 1: (G) 200B (200B)
    Wave 2: (GM) 98R 172E (98R)

    Kamp 5: (GM) 150R 5M 115K (150R 5M)

    Kamp 6: leider S1
    1: (MiV) 220B (220B)
    2: (G) 145R (145R)
    3: (MiV) 40M 20S 160K (40M 15S)



    Kamp 7:
    1: (G) 100R (100R)
    2: (GM) 140R 1E 121K (140R)

    Kamp 8:
    1: (MiV) 1R
    2: (MiV) 126R 1E 93K (126R)



    Kamp 9 best eerst weghalen wegens teveel kans op haperingen en dus mislukt block. (Negeer dus generaals A en C op kaartje)
    Ofwel met sluipmoordenaar
    Ofwel: 1: (G) 140B (140B); 2: (GM) 130R 1E 139K (130R)

    Block: alle generaals na elkaar sturen
    Kamp 10: "B" (G) 124S 48E 20C (-)
    Kamp 11: leider S2
    1: “D” (MiV) 220B (220B)
    2: “E” (GM) 165R 1E 104K (165R)



    Kamp 12: (GM) 136M 134K (136M)
    Kamp 13: (MiV) 160R 20M 40K (160R 12M)
    Kamp 14:
    Wave 1: (G) 100B (100B)
    Wave 2: (GM) 140R 1E 129K (140R)

    Kamp 15: (GM) 62R 48M 160K (62R 48M)

    Kamp 16: (V) 250B (190B)
    Kamp 17:
    1: (V) 80B 170LB (80B 170LB)
    2: (GM) 135R 23S 112K (135R 23S)



    Kamp 18: (GM) 137R 133K (137R)
    Kamp 19:
    1: (V) 250B (250B)
    2: (GM) 139R 131C (139R)

    Kamp 20:
    1: (G) 175B (175B)
    2: (GM) 120R 150K (120R)

    Kamp 21:
    1: (G) 175B (175B)
    2: (GM) 270C (-)

    Kamp 22: sluipmoordenaar (= goedkoper) of katapult hier bespaart je 250R verlies
    1: (G) 100R (100R)
    2: (GM) 150R 120K (150R)

    Kamp 23: (GM) 200R 13M 57K (213R 12M)

    Kamp 24: kleine katapult hier bespaart je redelijk verlies.
    1: (MiV) 1R (1R)
    2: (MiV) 1R (1R)
    3: (MiV) 1R (1R)
    4: (G) 200B (200B)
    5: (GM) 210R 60K (206R)

    Alternatief zonder MIV-aanvallen: 1 (G): 200B (200B), 2: (G): 200B (200B), 3: (G): 100R (36R)

    Kamp 25: Slechte koning, 80 rLB, 40 rC, 60 rM
    1: (V): 210B (210B)
    2: (V): 250B (250B)
    3: (GM): 150M 120K (148M)

    Alternatief met gebruik van sluipmoordenaar: hopen dat je de rLB kan uitschakelen. Dat brengt het meeste winst.
    - Indien de Slechte koning verdween:
    1: (G) 200B (200B)
    2: (V) 250B (250B)
    3: (GM) 180R 90K (180R)

    - Indien rCav verdween:
    1: (G) 200B (200B)
    2: (MiV) 150B (150B)
    3: (GM) 180R 90K (178R)

    - Indien rLB verdween: (GM) 150M 120K (150M)

    - Indien rM verdween:
    1: (G) 165B (165B)
    2: (GM) 130R 140K (130R)

    ENKEL SLECHTE KONING OVER: (G) 40R 160K (14R)

    Laatst gewijzigd door Hagar; 24-07-16 om 09:27.

  9. #49
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Hagar, ik vind je guides super,

    maar ervaar bij deze toch wat uitvoeringsproblemen, bij Victor de Verschrijkelijke!
    Ik heb wat problemen met de blocks zeg maar en loop daar te veel E verlies op, die ik niet zomaar goed kan maken. Een block zie ik voornamelijk als probleem te weten block 4:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hagar Bekijk Berichten



    A naar kamp 11: (G) 33S 18E 149C (-)
    B naar kamp 12: (S/G) 40C (40C)
    C naar kamp 12: (MiV) 85S 135XB (83S)



    Block 4
    A naar kamp 13: (G) 33S 18E 149C (-)
    B naar kamp 14: (G) 35S 86E (-)
    C naar kamp 15: (V) 118R 2E 130K (118R) of (MiV) 35R 71M 114E (35R 71M)
    [/COLOR]
    Bij deze block ging G B op kamp 14 net een milliseconde voordat Miv klaar was om, en ik had die miv echt strak gestuurd, troepen en posities klopten allemaal. Dus ik moet nog strakker timen of er moet met tijd gespeeld (afstanden?/troepen?) gespeeld worden?

  10. #50
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    ik kijk het asap eens na. Mocht je tegen eind dvan de week nog niets gehoord hebben stuur me dan even ingame een bericht aub.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.