Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Stermunten generaal, splash damage

  1. #1
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud

    Stermunten generaal, splash damage

    Leuke generaal, maar wat is nou toch die splash damage?
    Ik hoop dat iemand mij dit uit kan leggen.


  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Zie wat erover wordt verteld:

    "splash damage - causes unit to deal the damage that exceeds the amount of hp of the target to be applied to the next target. IE a boss that deals up to 800 damage would normally deal 800 damage to a recruit, effectively killing it. With splash damage, he will kill up to 20 recruits instead (as excessive damage will be dealt to the second one, third etc..) ; units with this ability - boss creatures, some of the pirates"

    Deze generaal doet dat dus bij zijn vijanden

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Units without this ability can only kill a maximum of 1 per attack enemy unit, no matter how much damage they cause. Create units that splash damage to kill as many units per attack, as it enables claims. If the damage, for example, when the unit loses 60HP and attacks recruits with 40 life points, you die in any case, a recruit, and the second 20HP.

    Ik heb het 5x gelezen en snap er nog niet heel veel van. Is mijn Engels zo slecht ?

  4. #4
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Blijkbaar

    Wat er staat is vrij vertaald dit: units zonder de Splash Damage mogelijkheid kunnen maar 1 vijand verslaan per aanval, ook als bv de die vijand maar 100hp heeft en de 'speciale' generaal heeft 1000hp, dan nog verslaat hij maar 1 unit per aanval.
    Heeft een unit wel Splash Damage mogelijkheid en hij valt units aan met 100hp, dan verslaat hij er niet één in één aanval maar wel 10, aangezien hij 1000hp heeft en dus 10 x 100hp units kan verslaan.

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Blijkbaar

    Wat er staat is vrij vertaald dit: units zonder de Splash Damage mogelijkheid kunnen maar 1 vijand verslaan per aanval, ook als bv de die vijand maar 100hp heeft en de 'speciale' generaal heeft 1000hp, dan nog verslaat hij maar 1 unit per aanval.
    Heeft een unit wel Splash Damage mogelijkheid en hij valt units aan met 100hp, dan verslaat hij er niet één in één aanval maar wel 10, aangezien hij 1000hp heeft en dus 10 x 100hp units kan verslaan.
    Ah kijk eens aan, ik begrijp het.
    Weet iemand hoeveel damage die generaal dan doet? Ik hoop dat hij dan ook flink sterk is

  6. #6
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Ah kijk eens aan, ik begrijp het.
    Weet iemand hoeveel damage die generaal dan doet? Ik hoop dat hij dan ook flink sterk is
    Ik vraag me af of dit dan geldt voor de generaal of voor de troepen die hij meeneemt? Of is dat heel dom gedacht?

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    Ik vraag me af of dit dan geldt voor de generaal of voor de troepen die hij meeneemt? Of is dat heel dom gedacht?
    goede vraag

    ook vraag ik me af hoeveel eenheden die generaal kan meenemen???
    is het een opgevoerde geharde generaal, of is het een veteraanachtige???

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    Ik vraag me af of dit dan geldt voor de generaal of voor de troepen die hij meeneemt? Of is dat heel dom gedacht?
    Ik snap het sowieso niet. Ik dacht namelijk dat je gewoon de damage over de eenheden al spreid.
    Ik kan toch met 1E meerdere boogschutters doden, of niet?

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Ik snap het sowieso niet. Ik dacht namelijk dat je gewoon de damage over de eenheden al spreid.
    Ik kan toch met 1E meerdere boogschutters doden, of niet?
    met 1E kun je maar 1 boogschutter doden

    een veteraan met 250E kan 251 boogschutters doden (250E + de generaal zelf = 251)

  10. #10
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Ik geloof dat de splash damage maar 100 was van de nieuwe generaal maar nog niet getest. Hij heeft wel meer schadepunten (leven) dus kan tegen een stootje
    Tegen zwakke bandieten kan hij wel een ronde overleven.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.