Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Hoofdmissie BeroepsOpleiding

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Hoofdmissie BeroepsOpleiding

    Bij deze missie kan ik de laatste missie "Meesterschap" niet starten, omdat daarvoor "Vakmanschap" en "Gouden standaard" moet hebben gedaan. Deze laatste is echter nergens te vinden?! Ik heb alleen de submissies "Inschrijving", "Leertraject" en "Vakmanschap" (alle 3 gedaan) maar kan dus deze laatste "Meesterschap" niet starten. Waar zit de missie " Gouden Standaard" ?

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sickmick Bekijk Berichten
    Bij deze missie kan ik de laatste missie "Meesterschap" niet starten, omdat daarvoor "Vakmanschap" en "Gouden standaard" moet hebben gedaan. Deze laatste is echter nergens te vinden?! Ik heb alleen de submissies "Inschrijving", "Leertraject" en "Vakmanschap" (alle 3 gedaan) maar kan dus deze laatste "Meesterschap" niet starten. Waar zit de missie " Gouden Standaard" ?
    Ik zit precies met hetzelfde probleem. Gouden standaard is nergens te bekennen in het missieboek.

  3. #3
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn dat niet de missie's dat je "geavanceerde papiermolen" en "ornamentensmid" moet bouwen!
    Hebben jullie die al op jullie eiland staan?

    ps. bij mij doet de missie "meesterschap" het gewoon.

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aRPeaR Bekijk Berichten
    Zijn dat niet de missie's dat je "geavanceerde papiermolen" en "ornamentensmid" moet bouwen!
    Hebben jullie die al op jullie eiland staan?

    ps. bij mij doet de missie "meesterschap" het gewoon.
    Dat zijn ongeveer dezelfde missies als voor de ontdekkingsreizigers. Dat je een bepaald aantal boeken moet spenderen aan geologen hoort bij deze missie.
    Maar het laatste deel unlocked dus niet.

    Misschien lvl related? Welke lvl ben je aRPeaR? Ik 44, dus kan zijn dat er lvl cap is, maar niet vermeld is.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, die heb ik beide niet staan. Ik zie ook dat je minstens level 40 moet zijn om ze uberhaupt te kunnen/mogen bouwen! Zou raar zijn dat je al "vervolg" missies kan spelen als je niet eens aan de randvoorwaarden kan voldoen (minstens level 40 zijn). Misschien is dat de bug wel...

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben level 37 bij de weg...

  7. #7
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Dat zijn ongeveer dezelfde missies als voor de ontdekkingsreizigers. Dat je een bepaald aantal boeken moet spenderen aan geologen hoort bij deze missie.
    Maar het laatste deel unlocked dus niet.

    Misschien lvl related? Welke lvl ben je aRPeaR? Ik 44, dus kan zijn dat er lvl cap is, maar niet vermeld is.
    Ik ben nu niveau 46.
    Als de missie "high standards" op de test server de zelfde missie hier is maar dat hij dan "gouden standaard" heet, dan moet je misschien een ornamentensmid bouwen om de missie "meesterschap" te unlocken!

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aRPeaR Bekijk Berichten
    Ik ben nu niveau 46.
    Als de missie "high standards" op de test server de zelfde missie hier is maar dat hij dan "gouden standaard" heet, dan moet je misschien een ornamentensmid bouwen om de missie "meesterschap" te unlocken!
    Hmmm..vreemd.
    Maar die hoge standaard staat bij mij inderdaad open.
    Tsja, dan is het de vraag wat gouden standaard is...Het is in ieder geval een submissie die ik nog niet heb gezien.

    We zullen zien. Kan best zijn dat je gelijk hebt.

  9. #9
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Gouden standaard is het maken van een codex. Het geld echter alleen als je een nieuwe maakt zodra die missie is unlocked.
    Je krijgt hem pas als je zowel een ornamentensmid als een geavanceerde papiermolen hebt gemaakt.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    een beetje ondoordacht van jullie dat jullie dachten dat je bij een strategie spel een eigen bouwstrategie konden volgen!
    je moet natuurlijk wel de BB strategie volgen om de missies te voltooien! dat is toch logisch!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.