Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 66

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: Verzamelvoorwerpen

  1. #11
    KarelvanAnjou
    Kijk dit bedoel ik dus. Zorg er eerst eens voor dat dit soort dingen niet meer voorkomen.

    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      geen stenen meer kunnen ontdekken.jpg
Bekeken:   674
Grootte:   101,3 KB
ID:        227

  2. #12
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Haha, ja dat is echt raar Karel. Sorry dat ik lach, mij overkomt dat vaak met het marmer

    Een aantal avonturen behoeven ook onderhoud. Generaals die achteruit lopen, manschappen die door blijven knokken als een kamp al lang veroverd is, plotselinge verschijning van licht groene landingsplekken die er anders nooit zijn, terug moeten naar je thuis eiland omdat het een eeuwigheid duurt voordat een kamp verslagen is...etc
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #13
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Morgen is er een 1e versie van de sterrenmunten winkel op de testserver

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KarelvanAnjou Bekijk Berichten
    Kijk dit bedoel ik dus. Zorg er eerst eens voor dat dit soort dingen niet meer voorkomen.

    Bijlage 227
    Naar mijn weten moet je wel eerst je LEGE mijnen SLOPEN voordat je nieuwe kan zoeken...

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Nee dus

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kraplap Bekijk Berichten
    nou daar ben je klaar mee dat het blijvend is. Het strategisch spelletje wordt veranderd in een zoek en vind spelletje.
    is dit grappig bedoeld???
    hoezo is dit een strategie spel waar je gebouwen opgedrongen krijgt door middel van missies en avonturen blindelings doet volgens een guide???
    ik zie de strategie niet?!?!?!?!? ik zou dus ook niet weten welke strategie deze toevoeging wegneemt?!?!?!? ik kan sowieso geen echte reden bedenken waarom dit een strategie spel zou zijn... strategisch handelen misschien... is er verder nog iets???

  7. #17
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    is dit grappig bedoeld???
    hoezo is dit een strategie spel waar je gebouwen opgedrongen krijgt door middel van missies en avonturen blindelings doet volgens een guide???
    ik zie de strategie niet?!?!?!?!? ik zou dus ook niet weten welke strategie deze toevoeging wegneemt?!?!?!? ik kan sowieso geen echte reden bedenken waarom dit een strategie spel zou zijn... strategisch handelen misschien... is er verder nog iets???
    Je kunt ook gewoon lekker hipster doen, net als ik. Dan volg je gewoon die missies niet en bouw je wat je zelf wilt bouwen
    Er zijn een flink aantal dingen die ik niet heb, ijzer, staal, etc. Maar er zijn ook dingen die ik ontzettend (te)veel heb. Een spel zoals dit kan al snel aangeduid worden als Strategie:

    Check:
    Real-time strategy (RTS) is de aanduiding voor een bepaald type strategisch computerspel waarbij de speler realtime controle krijgt over een aantal militaire eenheden en gebouwen waarmee, door het nemen van strategische beslissingen, één of meer vijanden verslagen dienen te worden.
    De strategische aspecten komen zowel bij het opzetten en onderhouden van de economie en productie van eenheden als bij het voeren van gevechten naar voren.
    Maar volgens de info is dit toch echt een hardcore strategiespel Geen spelt tussen te krijgen.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    door het nemen van strategische beslissingen, één of meer vijanden verslagen dienen te worden.
    wat is de strategische beslissing die je moet maken dan???
    of je 's ochtends inlogt of 's avonds is nog de meest strategische beslissing die je moet maken bij dit spel...

  9. #19
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    wat is de strategische beslissing die je moet maken dan???
    of je 's ochtends inlogt of 's avonds is nog de meest strategische beslissing die je moet maken bij dit spel...
    Zal ik nu buffen, of over een uurtje? Dat is er nog eentje Diepzinnige strategie is dat!

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Nu moet er mij toch iets van men hart af.
    Vandaag is men begonnen met die voorwerpen kruiden potten vogelverschrikkers en wie weet wat er nog allemaal te vinden is die kan men sparen en bufjes van maken.
    Als ik nu kijk kost een toverdrank van eindloze energie een slordige 340 edels als men de kruiden niet zoekt en zou aanvullen met de edelstenen knop en wat krijg je daarvoor een buf van 12 uur op je werkplaats X3 dus hetzefde resultaat als een tropische fruitmand die maar 99 kost in de winkel.
    Vinden jullie nu niet dat dat serieus overdreven is ik altands wel:

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.