Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 14 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 139

Onderwerp: Halloween 2013

  1. #81

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Ik heb trouwens nog een vraagje:

    Bij de handelaar kun je de zonnevlam kopen, voor sneeuw en de nacht weg te halen.
    Maar wanneer wordt mijn eiland bedekt door de nacht? Heb dat nog niet gezien namelijk.
    in de winkel onder "epische voorwerpen" kun je "poeder van het zandmannetje" kopen, die hult je thuisgebied 32 uur lang in duisternis...

  2. #82
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kraplap Bekijk Berichten
    poegel daar ik weet kan je bij premium voor bonen duisternis kopen. Ik weet niet of je dit bedoelt
    Dat zou hem zijn ja. Maar tussen alle items waarmee je pompoenen kunt kopen, daar staat die zonnevlam.
    Vorig jaar was er trouwens wel duisternis op je eiland. Dacht dat ik degene was waar gaan duisternis was, maar als jullie het ook niet hebben, dan weet ik genoeg

  3. #83
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud

    Overzicht van schade op gezondheid Golem

    In het stukje tekst staat wel het overzicht van de schade van de knikkers 10 knikkers is 1000 schade aan gezondheid oranje hart maar wat is de schade van o.a. touw en water op de andere harten??

  4. #84

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    hier is wat info over de schade te vinden
    forum.thesettlersonline.com/threads/25524-Halloween-event-Inferno-Golem

  5. #85

  6. #86
    Miss-Kitty's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Dankje Copycat,
    De grotere spelers zullen dit niet zo'n probleem vinden en daarmee de aantal pompoenen wel verdienen. Maar ik mis de gedachte aan de lagere levels? Wat is er voor hun gedaan/georganiseerd?
    Ik ben zelf level 50, dus ga het wel redden.

    Als dit enige is vind ik het een behoorlijk ongelijk gebeurtenis.
    En zijn geen pompoenen meer via ontdekkingsreizigers en geen avonturen voor hun niveau. Geen pompoenen meer verdienen met missies. Kortom ze worden finaal in de kou gezet en afhankelijk van de goedgeefsheid van hun gildegenoten. Die pompoenen op het eiland worden ze niet veel rijker van. Ik heb er tenminste nog niet gek veel van gevonden.

    Ik had heel veel zin in deze Halloween, maar dat is aardig gedaald.

  7. #87

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Als grote speler kan je ook de kleintjes helpen miss-Kitty, probeer t maar s op de gollem bij een gildie

  8. #88

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Kitty Bekijk Berichten
    Dankje Copycat,
    De grotere spelers zullen dit niet zo'n probleem vinden en daarmee de aantal pompoenen wel verdienen. Maar ik mis de gedachte aan de lagere levels? Wat is er voor hun gedaan/georganiseerd?
    Ik ben zelf level 50, dus ga het wel redden.

    Als dit enige is vind ik het een behoorlijk ongelijk gebeurtenis.
    En zijn geen pompoenen meer via ontdekkingsreizigers en geen avonturen voor hun niveau. Geen pompoenen meer verdienen met missies. Kortom ze worden finaal in de kou gezet en afhankelijk van de goedgeefsheid van hun gildegenoten. Die pompoenen op het eiland worden ze niet veel rijker van. Ik heb er tenminste nog niet gek veel van gevonden.

    Ik had heel veel zin in deze Halloween, maar dat is aardig gedaald.
    Troost je Miss_Kitty, ik heb 7x Verrassingsaanval gedaan (waarvoor ik heeeeeeeeeeeel lang heb moeten sparen) en er zaten maar in 3 ervan pompoenen.
    Dus erg veel profijt heb je daar ook niet van

  9. #89

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Kitty Bekijk Berichten
    Ik had heel veel zin in deze Halloween, maar dat is aardig gedaald.
    wen er maar aan, want bovenstaande zin gaat op voor 90% van de ideeën/plannen van BB! het ziet er in het begin allemaal leuk en veel belovend uit, maar de uitwerking is keer op keer compleet waardeloos!!!
    erg jammer, veel gemiste kansen!!!

    de anderhalf jaar dat ik speel vind ik alleen de sprookjes avonturen update goed over nagedacht en doorgevoerd! alle andere updates/verandering zijn niet doordacht en/of slecht uitgevoerd!!!

    kleine opsomming (vergeet vast nog wel wat onzinnige updates):
    -gildemissies/gildewinkel/gildewinkel verkiezing: aanbod gildewinkel schiet te kort (zelfs de verkiezingen schieten te kort vanwege het geringe/slechte aanbod!!!)
    -wetenschapsysteem: veel nieuwe gebouwen (dikke min), wordt in etappes ingevoerd, waarom niet in één keer???
    -paasevent: werelden strijden tegen elkaar, compleet verkeerde formules worden gehanteerd waardoor het een oneerlijk event is... (BB levert geen statistieken (dus geen bewijs) en blijft claimen dat het eerlijk was wat naar mijn mening volledig gelogen is anders kwamen ze WEL met statistieken!)
    -verzamelvoorwerpen: op zich leuk voor de kinderen (zal wel een peggy update zijn) en wel een okay aanvulling voor mensen die geen hobbies hebben...
    -premium: handel in premium wordt teruggedraaid, mensen die premium kopen hebben geen voordeel van boosts, maar de vriendjes van mensen met premium wel (dus als je vriend premium koopt heeft iemand anders er voordeel van, niet logisch)...
    -grote bogen missie: deze bug is al 10x opgelost en nog steeds hebben mensen er last van (ben geen ervaringsdeskundige, maar lees wel de forums)
    -PvP: stond gepland voor 2012 (zie "gepland voor 2012" in: Planning 2012, werd uitgesteld (prima, kan gebeuren), maar nooit meer een nieuwe deadline of iets dergelijks van gehoord (wordt dood gezwegen)...
    -maximum lvl verhoging: de lvl cap zou worden verhoogd... plan afgeblazen?!?!?!? (nooit bevestiging van gehad) (wel sprookjesavonturen gekregen welke update wel goed was, maar dit staat op zich los van de lvl cap verhoging!!!)
    -crisis missies: waardeloos, je wordt een bepaalde bouwstrategie opgedrongen anders kun je de missies niet voltooien!
    -stermunten: wordt wederom in etappes ingevoerd, dus je hebt er nix aan, behalve opsparen in je pakhuis... buiten dat claimen ze dat alle EP boven lvl 50 omgezet wordt naar stermunten, MAAR de EP die je verkrijgt van missies wordt niet omgezet, die EP ben je dus gewoon kwijt, waardoor je voor sommige missies dus geen beloning ontvangt (EP)...

    dus allemaal updates die maar half/ondoordacht of gewoon puur slecht zijn doorgevoerd op één enkele update na (epische roofavonturen/sprookjesavonturen) waar ik wel bij moet zeggen dat dit wel een goede, grote upgrade was!

    in het begin waren het allemaal goede/mooie ideeën, maar stuk voor stuk gewoon waardeloos ingevoerd/doorgevoerd!!!
    en ze blijven gewoon vrolijk op de zelfde voet door gaan... PvP zijn ze nog mee bezig??? LvL cap zijn ze nog mee bezig??? wetenschapsysteem zijn ze nog mee bezig... stermunten zijn ze nog mee bezig...
    maar nu komen ze weer met iets nieuws: bergen opblazen... wederom een leuk/goed idee, maar waarom niet eerst huidige (vorige) projecten afronden/aanvullen voor dat je weer iets nieuws en compleet ondoordacht ding introduceert....

    ik hoef geen 20 halve/onzinnige nieuwe dingen, maar doe gewoon eerst eens 1 ding gewoon goed voor je aan het volgende begint!!!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 19-10-13 om 02:45.

  10. #90
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    kleine opsomming (vergeet vast nog wel wat onzinnige updates):
    Het wat mij betreft meest stompzinnige ,mislukte en overduidelijk gemanipuleerde idee/event heb je waarschijnlijk verdrongen:het verjaardagsevenement
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 19-10-13 om 23:08.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.