Plaats een Reactie
Pagina 8 van de 14 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 139

Onderwerp: Halloween 2013

  1. #71

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Cheers!

  2. #72

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk dit hallooween thema !!!
    Tot wanneer kunnen de pompoenen worden ingewisseld? Wil sparen voor magere hein want die komt mij wel van pas

  3. #73

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Eerste serie voorwerpen van vandaag (16-10) zaten geen pompoenen bij, 2e serie 4 keer (met een totaal van 10 pompoenen), dus het is random, maar het gebeurt
    Buiten dat, mensen die dit spel (al langer) spelen en NOG STEEDS zo ongeduldig zijn, die begrijp ik niet. Dan heb je het dus nog steeds niet door

  4. #74
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ophelia Bekijk Berichten
    Leuk dit hallooween thema !!!
    Tot wanneer kunnen de pompoenen worden ingewisseld? Wil sparen voor magere hein want die komt mij wel van pas
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril
    Zoals gewoonlijk zullen er twee deactivering fases zijn:

    •6 november 2013 (eerste fase)
    Er zullen geen nieuwe Halloween missies worden gestart en de golem zal niet langer op je eiland verschijnen nadat hij is verslagen.
    Alle andere Halloween content zoals de winkel categorie, grahpics, muziek etc. zullen nog steeds aanwezig zijn.

    •13 november 2013 (tweede fase)
    Het hele evenement zal worden gedeactiveerd. Alle lopende Halloween missies zullen worden geannuleerd, de winkel categorie zal worden verwijderd en alle Golems verdwijnen van het eiland. Ook zullen alle Halloween graphics worden verwijderd.
    .

  5. #75
    Miss-Kitty's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud

    pompoenen

    Bij welke avonturen kan je pompoenen verdienen?
    Ik heb tot nu toe alleen over de moeilijke avonturen gehoord. Kan me niet voorstellen dat je bij de simpele avonturen geen pompoenen kan verdienen. Dat zou voor de lagere levelspelers wel heel erg zout zijn.

  6. #76

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Wat is er eigenlijk gaande bij de Duitse server:

    # Er is weer een uitnodiging voor de testserver vandaag + beloning. (Zie ik hier niet)
    # Happy hour. (Zie ik hier niet)
    # Een flinke reward

    volgens mij is het een nationale feestdag daar...
    heb het ff gegoogled: woensdag 16 oktober 2013: "Offerfeest (Eid Al-Adha) - Islam"
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 16-10-13 om 19:40.

  7. #77
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De 'beloningen' die de Duitse servers hebben ontvangen zijn voor het feit dat de servers voor langere tijd offline waren. Het gaat dus ook niet om een beloning, maar om een compensatie. Verder heeft ook de Nederlandse wereld een uitnodiging voor de testserver ontvangen, en zal ook de Nederlandse wereld gewoon de beloningen hiervoor krijgen.

    BB_Skelril

  8. #78

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miss-Kitty Bekijk Berichten
    Bij welke avonturen kan je pompoenen verdienen?
    Ik heb tot nu toe alleen over de moeilijke avonturen gehoord. Kan me niet voorstellen dat je bij de simpele avonturen geen pompoenen kan verdienen. Dat zou voor de lagere levelspelers wel heel erg zout zijn.
    Stukje teruglezen en het staat er.

    Maar vooruit:
    Stampende stier
    Moederliefde
    Wilde Mary
    Buskruit
    Verrassingsaanval
    Bandietennest

  9. #79
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb trouwens nog een vraagje:

    Bij de handelaar kun je de zonnevlam kopen, voor sneeuw en de nacht weg te halen.
    Maar wanneer wordt mijn eiland bedekt door de nacht? Heb dat nog niet gezien namelijk.

  10. #80
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    poegel daar ik weet kan je bij premium voor bonen duisternis kopen. Ik weet niet of je dit bedoelt

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.