Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: waar zijn mijn setllers heen ??

  1. #21

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij zijn ze iets te overmoedig geweest om dit spel uit de Beta te halen.... De bugs die we hadden tijdens de Beta waren hooguit 'lastig' tegenwoordig maken de bugs het spel onspeelbaar ! Geen recruten kunnen maken, geen gollems krijgen ( terwijl dat wel moet )..wat staat ons nog meer te w88 ?

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Mag dan wel een hele goede compensatie zijn want mijn premium loopt gewoon door en mijn barak staat vast.
    De laatste 2 weken is het kommer en kwel in dit spel.
    Er word van alles toegevoegd en dat zijn vaak leuke dingen maar als je daarna niet normaal kan spelen laat dan maar zitten.

    Heb van alles nu geprobeerd hij rond 25 boogschutters af en begint daarna aan het volgende en na een paar minuten staan de bogen die klaar waren weer terug in mijn barak en begint ie weer van voren af aan.
    BB misschien kan en zal je daar weinig invloed op hebben maar feit is dat er de laatste tijd veel en veel te mis gaat en we meer bugs hebben als in de beta versie.
    Ik koop veel gems in dit spel en dat is natuurlijk mijn eigen keuze maar sinds de premium zijn er gewoon veel momenten zoals deze dat je niks aan je premium hebt.
    Niet kunnen bouwen is geen avo spelen en dus geen beloningen.
    Om maar te zwijgen van de snelheid van de server of liever gezegd snelheid die er niet meer is op bepaalde tijden.

    Aantal uurtjes verder en nu doet ie het weer. Godzijdank!!!!!
    Maar iets klopt er niet iig.
    Laatst gewijzigd door Santos; 20-10-13 om 14:12.

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Ondertussen meer dan een maand verder en de bug is weer terug bij mij!!!!
    Weer de barak vaststaan al meer dan 12 uur ook versneller voor niks aan staan en nog steeds geen oplossing.
    Begin nu onderhand echt de balen te krijgen van dit spel.
    Hoe is het mogelijk dat er na zo'n lange tijd nog geen oplossing is?
    Krijg het idee dat ontwikkelaars meer bezig zijn met de evenementen als met het oplossen van bugs.
    Laatst gewijzigd door Santos; 27-11-13 om 04:17.

  4. #24

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het sinds maandag 25-11-2013 -53 werkende settlers en op woensdag waren er dat al over de -90 werkende settlers
    2649 militaire eenheden
    293 werkloze settlers
    ik kan max 3210 settlers hebben 2853 zijn er nu gemaakt
    soldaten aantal klopt wel

  5. #25
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snakeways Bekijk Berichten
    Ik heb het sinds maandag 25-11-2013 -53 werkende settlers en op woensdag waren er dat al over de -90 werkende settlers
    2649 militaire eenheden
    293 werkloze settlers
    ik kan max 3210 settlers hebben 2853 zijn er nu gemaakt
    soldaten aantal klopt wel
    Dat is goed toch, ik zie geen probleem.

  6. #26
    TIPEX
    als je huizen afbreekt en niet vervngt, blijft ej populatie stan tot je onder je capaciteit terug zit, danpas groeit deze terug aan, mss komt het daardoor

  7. #27

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    het klopt niet want het was -90 werkende settlers loopt op terwijl er wel settlers nieuwe bij komen zit nu op 302 werkloze settlers en werkende settlers op -100
    dus als een water put leeg is komt er een -1 werkende settler bij (kan ook tarweveld zijn) maandag had ik dus nog gewoon + werkende settlers tot dat ik een avontuur heb gestart totaal ik heb nog
    als ik kijk maar de aantal settler en me militairen heb ik teveel werkloze settlers
    soldaten op 2649 en werkloze 302 kom ik op 2951 en er zouden er maar 2851 moeten zijn dus heb er 100 teveel komt overheen met de werkende settlers van -100

    Krijg het niet goed uitgelecht dus maar plaatjes toegevoegd.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      settlers klopt niet .jpg
Bekeken:   144
Grootte:   25,6 KB
ID:        296   Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      settlers klopt niet2.jpg
Bekeken:   146
Grootte:   30,4 KB
ID:        297   Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      settlers klopt niet3.jpg
Bekeken:   137
Grootte:   29,7 KB
ID:        298   Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      settlers klopt niet4.jpg
Bekeken:   134
Grootte:   34,1 KB
ID:        299   Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      settlers klopt niet6.jpg
Bekeken:   145
Grootte:   32,1 KB
ID:        300  

    Laatst gewijzigd door snakeways; 03-12-13 om 16:09. Reden: plaatjes toe gevoegt

  8. #28

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit sinds kort met een zelfde 'probleem', een negatief aantal werkende settlers.
    Het begon met -1 werkende settler, maar dat aantal loopt gestaag...uhm.... af

    Verder zijn er geen nare bijkomstigheden en alles werkt naar behoren, dus ik wacht even met melden bij support tot er zich rare dingen gaan voordoen (naast dit dan).
    Alles is inderdaad begonnen toen ik huizen ging vervangen, dus zal het daar wel ergens zitten.

    Kan nu geen plaatjes maken, want er is een ongepland onderhoud bezig en dat duurt en duurt en duurt maar voort...

  9. #29
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb deze bug inmiddels aan de bekende problemen lijst toegevoegd, onze ontwikkelaars zijn bezig met het zoeken naar een oplossing.

    BB_Skelril

  10. #30

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Thanks Skelril

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.