Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: [Grondstof] Misdadigers

  1. #11
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    GEXTE die block is bij meerdere keren fout gegaan (waarschuwt Killste ook voor) en dan verlies je dus 300+ Cavalerie en de besparing is dus 6R maximaal.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    okay, kan zijn... dat is ook een beetje het probleem van veel mensen dat ze blindelings guides volgen, maar soms heb je meer of minder lag en dat kan de timing uit balans brengen waardoor het mis gaat... veel mensen weten/snappen niet wat ze aan het doen zijn, maar ze doen het zo omdat het zo in de guides staat, tja, niet raar als je dan niet merkt of een block niet goed loopt...
    (een mooi voorbeeld vind ik zwarte ridders, soms stuur ik mijn generaal voor een aanval weg en vertrekt de generaal meteen vanuit zijn tentenkamp, maar als het drukker is op de server duurt het soms 8 seconden voor dat de generaal pas uit zijn tentenkampje komt gelopen (dan krijg je ook dat symbooltje boven die tent te zien))...

    ik reken/tel hem ook zelf uit (gebruik geen guides, alleen simulator), dus als hij fout gaat zie ik het ruim op tijd en trek ik gewoon terug!
    bij mij is hij nog nooit fout gegaan...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 16-08-13 om 19:57.

  3. #13

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    GEXTE die block is bij meerdere keren fout gegaan (waarschuwt Killste ook voor) en dan verlies je dus 300+ Cavalerie en de besparing is dus 6R maximaal.
    Ik speel Misdadigers best vaak en deze is nog nooit mis gegaan... gewoon een kwestie van exact doen wat er in de Killste handleiding staat. Ik neem overigens ook de moeite om leider 16 (jouw kaart) vanaf G3 te killen met het 1r block. Bespaar je er weer 5

    En deze week het block op kamp 13 uitgebreid met kamp 9 erbij. Dat is wel de moeite (52r gemiddeld besparing), maar erug krap. (maar dat is waar het leuk wordt :-)

  4. #14
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Handleiding aangevuld met Militia eenheden voor Missie: Voltooi het avontuur 'Misdadigers' en verlies minder dan 500 rekruten.
    (vanaf Kamp 17)
    Laatst gewijzigd door Lord_Spookstah; 08-09-13 om 16:11.

  5. #15
    chaan's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog nooit misdadigers gedaan en ook nog nooit een block, ik ga die van jou proberen, is de eerste die heel erg goed is uitgelegd! Bedankt!

  6. #16
    chaan's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chaan Bekijk Berichten
    Ik heb nog nooit misdadigers gedaan en ook nog nooit een block, ik ga die van jou proberen, is de eerste die heel erg goed is uitgelegd! Bedankt!
    En helemaal gelukt! Onwijs bedankt!

  7. #17

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Met blocks is hij makkelijk te doen

    vb van Rativo
    http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PS783XJO.jpg

    Hierbij kloppen de troepen die je moet sturen niet helemaal aangezien er een kans is dat je het block sneller is en de meeste niet 100% kans hebben om het kamp te verslaan. (gevolg verlies van cav)

    Kampen in het avontuur van Ravito die een kleine wijziging nodig hebben:
    Kamp 1: 1R+197C
    Kamp 2: 162C
    Kamp 9: W1: 30C W2:2R 1S 247C
    Kamp 10 & 11: 10S 190C
    Kamp 12: 1M 62S 187Xbow / Met ES: 1R 61S 1ES 187Xbow
    kamp 16: 28S 172C

    Dat zijn de wijzigingen die nodig zijn voor al de blocks.
    Als je wint heb je immers nog wat extra tijd waar niet rekening mee was gehouden.

    LET OP!!
    nummering in dit bericht is van een andere misdadigers dan deze.

  8. #18
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Bijgewerkt met Elite Soldaten

  9. #19
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Bijgewerkt met Meester in Vechtsporten

  10. #20

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    mooie guide, loop deze vaak, loot is lekker vanwege graniet, en met de nieuwe mma generaal zijn de kosten erg laag.

    heb 4 kampjes waar ik de mma extra inzet ( kost wel ff tijd maar als je geen haast heb dalen de kosten enorm.)

    kamp 16 ipv (70R, 21M, 109S (70-70,21) gebuik ik mma 1b ==> normale 10r 190C ( -6r) hersteltijd 2 uur
    kamp 6 standaard block echter op plek vet/geharde zet je nu de mma en daar naast een vet/geharde vet/geharde : 5M, 114C 81XB beide achter elkaar aanvallen door de block, ( 0-5 M) 2 uur wachten.
    kamp 17 ipv 77r,9m,114S (70r-70r,6m) stuur ik mma 1b ==> mma 20R,10M,160C,30xb (20r-20r,6m)
    kamp 18 ipv 5r,5m,210c ( 5r 30c) stuur ik mma 1b ==> norm 3r,2m 195c.

    kan je per keer kijken hoe veel tijd je beschikbaar hebt, ik log meestal paar keer per dag ff in, dan is dit een hele mooie methode, scheelt ongeveer 30C, en 200 rec waardoor het verlies uitkomt op ongeveer 300 rec, 70mil, 40 sol, hetgeen niet slecht is voor deze loot.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.