Gesloten Onderwerp
Pagina 7 van de 12 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 114

Onderwerp: serververbinding mislukt

  1. #61
    Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purple-prince Bekijk Berichten
    Gisteren het probleem met het niet in kunnen loggen met explorer en nu dit, toch maar weer terug naar de beta status.
    Het probleem met het niet kunnen inloggen bestaat overigens nog steeds. En ik heb het hier over het probleem dat je steeds terugkeert in het inlogscherm i.p.v. het scherm met de button "nu spelen". (Dit gaat dus niet over het uitgelopen onderhoud).

    De oplossing die ik voor mijzelf heb gevonden, is eerst op hulp te klikken en dan vanuit dat scherm in te loggen. Dan lukt het (bij mij in elk geval) wel.
    Het kan zijn dat dit probleem Internet explorer gerelateerd is en in andere browsers niet voorkomt. Dat zal ik nog even testen.

    BB-Skellril is overigens op de hoogte van dit probleem en is een onderzoek gestart.

    Verder allen veel geduld toegewenst

    Edit: Inmiddels getest in Chrome en Firefox. Daar geen problemen ondervonden. Dus voor BB_skellril: Het lijkt vooralsnog een IE issue te zijn. Wellicht helpt je dit bij je verdere onderzoek
    Laatst gewijzigd door Julius-Civilis; 04-09-13 om 09:46.

  2. #62

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inglover Bekijk Berichten
    Een leuke edelstenen aktie ter compensatie.
    Zou wel op zijn plaats zijn .
    Kunnen we de premium uit proberen.
    En buf kopen om verloren tijd in te halen
    ;.p
    Daar zou ik me wel in kunnen vinden . dan kunnen we idd die premium eens uit proberen en nog belangrijker wat bufs halen idd om deze tijd weer goed te maken

  3. #63
    ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Julius-Civilis schreef :Het probleem met het niet kunnen inloggen bestaat overigens nog steeds. En ik heb het hier over het probleem dat je steeds terugkeert in het inlogscherm i.p.v. het scherm met de button "nu spelen". (Dit gaat dus niet over het uitgelopen onderhoud).
    ik snap wat je wilt zeggen hiermee, maar je krijgt nu dat mensen die niet goed lezen van alles gaan uithalen om in te loggen terwijl volgens mij inderdaad het onderhoud stagnatie heeft.

    grtz ToYoSoFt

  4. #64

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Hey JC,

    Idd dat probleem met inloggen had ik gister ook, en alternatieve route werkte uiteindelijk.

    Helaas nu wel erg afkicken ... maja als we compensatie krijgen in de vorm van een paar dagen premium ... dat klinkt wel leuk ... maar dan raken we daar weer aan verslingerd ... hihi ....

    Wel bijzondere verkooptruc ...

    Iedereen veel geduld gewenst :-)

  5. #65

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Julius-Civilis Bekijk Berichten
    Het probleem met het niet kunnen inloggen bestaat overigens nog steeds. En ik heb het hier over het probleem dat je steeds terugkeert in het inlogscherm i.p.v. het scherm met de button "nu spelen". (Dit gaat dus niet over het uitgelopen onderhoud).
    Klopt JC na een paar keer proberen overgestapt op chrome daar werkt het wel goed.

  6. #66
    Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToYoSoFt Bekijk Berichten
    ik snap wat je wilt zeggen hiermee, maar je krijgt nu dat mensen die niet goed lezen van alles gaan uithalen om in te loggen terwijl volgens mij inderdaad het onderhoud stagnatie heeft.

    grtz ToYoSoFt
    Mensen die gewoon kunnen inloggen, zullen helemaal niets gaan uithalen Toyo, want die kunnen namelijk gewoon inloggen. Het probleem is duidelijk beschreven en zal dus enkel hen helpen die hetzelfde probleem ondervinden

    Edit: En voor de mensen die wel van alles uit gaan halen. U mag me dankbaar zijn, dat ik u tijdens dit lange wachten een beetje tijdverdrijf heb geschonken. Ik heb geen enkel bezwaar als u mij ingame hiervoor beloont met wat silo's, jagershutten of (ik noem maar wat) een 360 dagen premium account. Alvast bedankt
    Laatst gewijzigd door Julius-Civilis; 04-09-13 om 10:21.

  7. #67

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Sprookjeskasteel dat zonder buff draait... ook geen leuke gedachte

  8. #68

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Almere
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik dit zo allemaal lees, heb ik wel een beetje het gevoel dat er veel mensen "lichtelijk" verslaafd zijn aan dit spel. Waarbij ondergetekende ;-)

  9. #69

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eh21021981 Bekijk Berichten
    Sprookjeskasteel dat zonder buff draait... ook geen leuke gedachte

    ondertussen kan je je afvragen: draait er nog niets? bestaat de NL server nog?



    edit: lezen met een vleugje ironie ;-)

  10. #70

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds gisterenavond lukt het mij niet om te gaan spelen, wel inloggen, maar krijg niet mijn eilandje

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.