Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 16 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #21
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het idee opzichzelf best leuk; echter hoop ik wel dat eerst de level cap omhoog gaat voor de 50-ers; aangezien dit anders een stuk minder interessant voor de high-levels is.

  2. #22

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    De ontwikkelaars bij BB werken niet gratis
    Nee he? Denk alleen niet dat ze op deze manier de komende periode op dikke loonsverhogingen hoeven te rekenen.
    Zelf denk ik namelijk dat het woord "Premium" de hoogste notering heeft in de top 10 van grootste afknappers voor browser games.

    Met je uitweg...
    Dus je hebt ook de duurste zorgverzekering omdat je vind dat de mensen die daar werken ook betaald moeten en dat we niet moeten zeuren over geld.

    Wij zijn niet verantwoordelijk voor het loon van BlueByte ontwikkelaars.
    Wij hebben de keus om een product af te nemen.
    Als je omzet tegenvalt dan kun je inderdaad je product duurder maken. Maar dan moet je niet raar opkijken als de klanten naar je goedkopere concurrent gaan

    Als ik BlueByte was zou ik die vergaderzaal weer open gooien en een andere methode bedenken om meer centjes te verdienen, dit gaat niet werken.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ten eerste: jullie moeten eens leren lezen!!!
    er staat duidelijk bij dat deze premium verbeteringen verhandelbaar zijn!!!
    wil je niet betalen, prima, koop dan je premium op de handel!!!
    ik ben zelf ook een niet betalende speler, maar ik vind dit in principe een heel goede upgrade!
    in principe heeft een niet betalende speler dus nog steeds dezelfde mogelijkheden als een betalende speler... alleen zal deze niet betalende speler voor zijn premium moeten handelen, maar het is dus niet "exclusief" voor betalende spelers!!! iedereen kan er gebruik van maken!!!

    ten tweede: wat ik wel heel slecht zou vinden als je inderdaad maar maximaal 7 dagen premium per keer kunt kopen... (ik weet dat de premium dagen bij elkaar op tellen, dus als je 5 premium dingen gebruikt dat je in totaal gewoon 35 dagen premium hebt)
    iemand die een jaar premium account wil wordt dan gestraft door hem 50x een 7 daagse premium verbetering te laten kopen en vervolgens moet hij die verbetering ook nog eens 50x gebruiken/ergens op gooien...
    premium zou een voordeel moeten zijn en iemand RSI bezorgen is dat duidelijk niet!!!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 31-07-13 om 19:14.

  4. #24
    Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    100 edelstenen is op dit moment gebaseerd op 2 dingen. Ten eerste het feit dat er 100 edelstenen beschikbaar zijn en ten tweede dat de optie om te accepteren mogelijk is.
    De optie om te accepteren is er altijd, ook als je onvoldoende steentjes hebt Tymy zie schatkistaankopen.

  5. #25
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Hmm, je hebt gelijk. Nu maar hopen dat we het idd voor 100 edelstenen krijgen. Horen we gauw genoeg van Skelril denk.
    Wat is gauw
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #26

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    wel eigenlijk is het niets anders dan gewone edelstenen voor de loot: nu investeer je euro's koop je een silo en verpats je die op de markt heb je extra munten/graniet (waar je dan ook behoefte aan hebt) dadelijk koop je dit bufje.
    Het enige verschil is dat je nu rechtstreeks XP kan kopen en dus met wat minder avonturen je race omhoog kan afmaken (moeten ze wel opschieten met 50+ dingen interessant maken!!!! grootste probleem bij deze update denk ik tot nu toe!!)

    Ik deel bovengenoemde zorg over RSI (RSI is wel wat aangedikte term, maar ok) tot nu toe is veel klikken wel het motto van de developers, (zie barak met max 25R zie ballonnen event

    Die "100" zou wel het cadeautje van laatst verklaren. Niets is gratis en dit is blijkbaar de achterliggende gedachte van de login bonus verhoging



    Nou ja, niet dat mijn wekelijkse inlog hiervoor bedoeld is. Laat de betalende mijn maar inhalen...

  7. #27

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    zo weer een klaag topic zie ik lool het is vakantie mensen niet zo stresse rofl

  8. #28
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik dit zo eens doorlees, denk ik dat er hier een schat aan informatie voor BB ligt, als dit geen insites geeft, weet ik het ook niet meer! :-)
    Nu is de vraag natuurlij, hoe ga je deze insites gebruiken.

    Optie 1. de info hier laat zien dat er nog rek is in de portemonee, daarbij is succes ook de doodslag van een spel, bij teveel "deelnemers" heb je meer kosten, i.v.m. onderhoud, servers personeel etc. Als je het spel minder aantrekkelijk/duurder maakt en daar wat voor terug doet, kun je misschien met minder mensen meer verdienen...

    OF

    Optie 2. de info laat zien dat er andere mogelijkheden en of beweeg redenen zijn, zorg voor continue aanwas van nieuwe mensen en hou de huidige mensen vast door, bv. de cap te verhogen, het spel een vernieuwde uitdaging te geven etc. Niuwe mensen betekend meer kans op inkomsten en beweegt huidige spelers misschien wel om een kleine investering te doen in de wetenschap dat het geen bodemloze put is...

    Ik denk dat er nog veel meer opties bedacht kunnen worden en dat ook de input van andere landen hier licht op kan schijnen.

    Ik voor mij zou op dit moment absoluut geen geld in het spel stoppen en wel voor de simpele reden dat de mogelijkheid wil hebben om te stoppen wanneer ik dit wil zonder het gevoel te hebben dat ik een fortuin achterlaat. En natuurlijk heb ik er wat voor terug gekregen, buiten de stijve nek, tintelende vingers en de behoefte om bandieten aan te vallen met mijn veteraan, zelfs als ik slaap..... Hahahahahahahahahahahaha

    Misschien is het wel de slechte ervaringen die ik met andere internet gebaseerde spellen heb waar het helemaal uit de hand liep... (ik denk dat alle hardcore mensen dat hier wel eerder hebben mee gemaakt). Maar hier is er een fiorum, een zeepkist zo je wilt, dus ik zeg klim erop en laat je horen! Voor , tegen of alternatieven...

    Maar til er vooral niet te zwaar aan het is maar een spelletje, al is het wel erg leuk! :-) En dit is zeker geen zeur onderwerp.... LOL

    Robin
    Laatst gewijzigd door ROBIN_TBOD; 31-07-13 om 22:07. Reden: oeps wireless keyboard

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ROBIN_TBOD Bekijk Berichten
    Ik voor mij zou op dit moment absoluut geen geld in het spel stoppen en wel voor de simpele reden dat de mogelijkheid wil hebben om te stoppen wanneer ik dit wil zonder het gevoel te hebben dat ik een fortuin achterlaat. En natuurlijk heb ik er wat voor terug gekregen, buiten de stijve nek, tintelende vingers en de behoefte om bandieten aan te vallen met mijn veteraan, zelfs als ik slaap..... Hahahahahahahahahahahaha
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten

    Wil jullie nog wel een uitweg bieden om door te blijven zeuren. Ik zoek nog een werkster, een kok, een butler, een chauffeur, een tuinman, een timmerman en een afwashulp alle voor 24-40 uur per week op geheel vrijwillige basis (dus onbetaald!). Als jullie 1 van deze functies willen komen vervullen mogen jullie verder zeuren. Wil je niet gratis komen werken bij me hou dan ook op met zeuren hier.
    Morgen 8 uur mag je beginnen. Je hebt bij deze de functie als butler weten te bemachtigen ^^
    Graag 1 dubbele kop koffie met melk en 2 zoetjes en 2 sneetjes brood met hammmmm en een medium gekookt eitje boven op bed aub.

  10. #30
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    leg je alvast de sleutel klaar onder de deurmat? Ik ben erg goed met eitjes in de ochtend.... :-)
    Laatst gewijzigd door ROBIN_TBOD; 31-07-13 om 23:01.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.