Plaats een Reactie
Pagina 10 van de 16 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 154

Onderwerp: Nieuwe functie: Premium Accounts

  1. #91

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij zou het onderhoud om 6.00u klaar zijn. Het is nu 8.14u en ik kom er nog steeds niet in. Connection failed...

  2. #92
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ggjheuvel2 Bekijk Berichten
    Volgens mij zou het onderhoud om 6.00u klaar zijn. Het is nu 8.14u en ik kom er nog steeds niet in. Connection failed...
    hier idem dito.

    Okee, onderhoud kan iets uitlopen, een kwartiertje of half uurtje is echt niet erg. Communicatie daarentegen is erg belangrijk: zet als onderhoudsteam (desnoods in het Engels of Duits) een berichtje op onze homepage met excuses dat het onderhoud iets uitloopt en wat de verwachte eindtijd is.

  3. #93

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Ik werd wakker en keek op de wekker.... oei dacht ik... verslapen.... gelukkig was ik niet 2 uur eerder opgestaan

  4. #94
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De servers zijn momenteel niet bereikbaar. Zodra er meer informatie bekend is zal dit op de hoofdpagina bekend worden gemaakt.

    BB_Skelril

  5. #95
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Weer eens een prachtig staaltje van professionaliteit.

    De meeste van ons moeten overdag werken en loggen snel effe in om de mijnen weer op orde te brengen en dan pas 's avonds verder te spelen.

    Een onderhoud dat een beetje uitloopt, kan ik verstaan. DIT NIET!!!

  6. #96
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    TEMPLARRED,

    Ik snap je frustraties maar er kunnen tijdens het onderhoud vele dingen mis gaan waardoor de servers tijdelijk niet bereikbaar zijn. Dit is niet iets wat wij van te voren in kunnen plannen. We hopen dat het probleem zo snel mogelijk is opgelost.

    BB_Skelril

  7. #97
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Het ging gisteren bij de Duitse server ook al mis

    03.09.2013Premium-Status: Update


    Liebe Siedlerinnen und Siedler,

    bei einigen Spielern fehlt offenbar ein Tag Premium-Status, der im Rahmen der neuen Questkette übertragen werden sollte. Wir senden diesen 1-Tages-Buff im Laufe des Tages, spätestens am Abend, per Script über Nacht nach.

    Außerdem schenken wir allen aktiven Spieler zusätzlich 3 Tage Premium-Status. Diese werden ebenfalls bis heute Abend Mittwoch tagsüber versandt.

    Letztes Update: 18:57

    Fröhliches Siedeln!
    BB_Pandur

  8. #98
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    ..........Nou, ik praat niet zo zeer over het onderhoud wat eventueel nog bezig is, maar ik kom niet verder dan het inlogscherm. Naam en ww intoetsen en..... ik keer weer terug in het inlogscherm. Waar ik opnieuw mijn gegevens moet invoeren en vervolgens..... juist......

    Dit probleem van Julius had ik ook vanmorgen. Ik ben zelfs gaan proberen in te loggen via Google.... Geen idee waarom het dan uiteindelijk wel weer is gelukt.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #99
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xardia Bekijk Berichten
    Het ging gisteren bij de Duitse server ook al mis

    03.09.2013Premium-Status: Update


    Liebe Siedlerinnen und Siedler,

    bei einigen Spielern fehlt offenbar ein Tag Premium-Status, der im Rahmen der neuen Questkette übertragen werden sollte. Wir senden diesen 1-Tages-Buff im Laufe des Tages, spätestens am Abend, per Script über Nacht nach.

    Außerdem schenken wir allen aktiven Spieler zusätzlich 3 Tage Premium-Status. Diese werden ebenfalls bis heute Abend Mittwoch tagsüber versandt.

    Letztes Update: 18:57

    Fröhliches Siedeln!
    BB_Pandur
    Ben benieuwd of dat op de NL server ook gaat gebeuren ;-)
    gemaakt door Zubatsu

  10. #100
    Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    ..........Nou, ik praat niet zo zeer over het onderhoud wat eventueel nog bezig is, maar ik kom niet verder dan het inlogscherm. Naam en ww intoetsen en..... ik keer weer terug in het inlogscherm. Waar ik opnieuw mijn gegevens moet invoeren en vervolgens..... juist......

    Dit probleem van Julius had ik ook vanmorgen. Ik ben zelfs gaan proberen in te loggen via Google.... Geen idee waarom het dan uiteindelijk wel weer is gelukt.
    Hoewel het nog steeds off-topic is, heb ik voor mensen met dit probleem de volgende oplossing gevonden: Klik voordat je inlogt op hulp. Daarna op login en het probleem is over Bij mij werkt dat i.i.g

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.