Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: Suggestie een nieuwe avontuur voor clans

  1. #1
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud

    Suggestie een nieuwe avontuur voor clans

    Hallo,

    Een aparte avontuur voor alleen gildeleden. Dat je dus met zijn vijven op 1 avontuur kan.
    Ik ben zelf bezig met een kale map waarbij 5 leden een midden leider aanvallen. Gaat wat tijd inzitten zodra alles klaar is zal ik het posten.

    Misschien hebben jullie ook wel suggestie`s ( Zal helpen om een map af te ronden )
    Naam heb ik al: The invasion of the clans


    Heb een map gemaakt waar 5 leden op kunnen spelen.

    Gildelid 1, 2, 3, 4, 5

    Plan van opmaak volgens wittenagel en spelers TSO.NL:

    1) Systeem bekijkt elke week hoeveel gilde-missies elke gilde-lid heeft afgerond

    2) Na controle blijkt dat dat er 5 leden zijn die gilde-missie`s hebben afgerond in dezelfde aantal (met een correctie van 1 of 2 missie`s)

    3) Systeem geeft 1 dag van te voren aan voordat het systeem opstart met het avontuur. Opstarten gebeurt door het systeem.

    4) De uitgekozen spelers krijgen een mail met een uitnodiging (bijvoorbeeld van de koning)

    5) Pas na accepteren van alle 5 de spelers start het avontuur op

    6) Elke speler mag maar een X aantal eenheden meenemen

    7) Wanneer je generaal op een stuk land is dat ene stuk ten koste van de speler

    8) Na bevrijden van de sectoren blijft er alleen nog 3 knekelkerken en een heksentoren over

    9) Eindleiders mogen willekeurig aangevallen worden

    10) Alleen bij 5 leden start een avontuur op als de volgende groepje 4 leden zijn dan start er geen avontuur op maar schuift het door naar de volgende week

    11) Moeilijkheidsgraad van het avontuur is verdeeld in tweeen. Van lvl 28 t/m lvl 40 en van lvl 40 t/m lvl 50




    Muren gaan pas open als iedereen zijn sector heeft verovert

    Nu is het avontuur klaar. We krijgen niet zomaar een loot

    Voorbeeld:



    Geeft toch een andere dimensie
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 24-07-13 om 01:46.

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    leuk idee, maar weetje wat dan ook leuk is witte dat er dan ook een chat tabje bij zit dat je dan gewoon met elkaar comminiceren?... of is het alleen voor leden binnen je eigen gilde?

    (maar dan kan ik nel niet meenemen )

  3. #3
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    clan avo is leuk idee, met 5 leden of zo, GROTE beloningen, zoals 3500 graniet / 500 gilde munten , geen exp ( of weinig ) totaal 3500 R verlies ofzo 700 per persoon
    Zou ook leuk zijn als er een rank lijst kon komen bij de gildes, wie dit avontuur hoevaak gedaan heeft


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    hoofddorp
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ja niet te moeilijk en graag vaste loot graniet reden is krijg te weinig binnen alles kost graniet gebouwen en ook nog is het uppen van gebouwen en 5 mensen is te veel hooguit 3 spelers

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    5 spelers is juist wel wat toch? 3 spelers avonturen zijn er wel dit is weer wat anders

  6. #6
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    van mij mag het verlies wel hoger dan 3500 R het moet ook uitdagend zijn met zijn 5-en 5000R is meer dan voldoende
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #7
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    mag nog wel hoger zijn. dit afgelopen weekend duistere broeders helemaal alleen (behalve de toren) en heb dan ook de laatste 3 leider kampen laten zitten.
    en vond op zich de verliezen best wel meevallen. rond de 2k R
    dit zou per persoon wel redelijk zijn denk ik :P
    ruimt lekker op en dan weken lang lekker niks doen

  8. #8
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    hoezo weken niets doen heb nog 75k BZ en 120k godendrank en ik ben maar een kleintje
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon doorknallen

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk idee witte. Is weer eens wat anders dan alle platgetreden adv steeds maar opnieuw te spelen.
    Met 5 clanplayers mag het van mij best wel 5K R verlies zijn (per player) mits dan ook de beloning in de vorm van 3500 graniet verstrekt kan worden.
    EP hoeft voor mij dan ook niet of heel weinig zodat ook de lvl 50 players tevreden zijn met dit nieuwe avontuur.

    Het idee van zubatsu om een gilde-rank te maken is wel aardig maar kleinere guilds zullen dat niet zoveel (kunnen) spelen als gildes die veel groter zijn.
    Een chat-tabje bij dat avontuur is wel makkelijk omdat je dan niet in de gildechat met elkaar hoeft te comminiceren, wat alleen maar voor spelers die niet op "avontuur" zijn alleen maar verstorend werkt.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.