Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 31.05.2013

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Ontwikkelaarsdagboek: 31.05.2013


    Plaats hier je reacties over ons laatste ontwikkelaars dagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    hartelijk dank! dit (de toename van de edelstenen) is een aanzienlijk betere actie dan de crisis missie.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Dat wordt voor mij even goed afwegen voor de geoloog en de silo.

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb meteen de graansilo gekozen!

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ow en ik zie ook dat het avontuur ''de finale'' er is. Dit is heel leuk om te spelen. Een aanrader voor iedereen. + Lekker veel EP

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het goede en leuke toevoegingen, stemmen en steentjes. Het nieuwe systeem ontdek ik binnenkort
    1 opmerking over het stemmen. Kan dit geblockt worden voor spelers die niet in een gilde zitten? Gildeloze kunnen nu ook meestemmen dit kan de boel positief of negatief beinvloeden, maar effect op hen heeft het verder toch niet. Denk iets wat voor gildes is, ook alleen beschikbaar voor gildes moet zijn. Stemmen dus inclusief en een stap verder ook zou je zelfs ook kunnen denken aan geen mogelijkheid tot verhandelen van gildemunten.

  7. #7
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Ow en ik zie ook dat het avontuur ''de finale'' er is. Dit is heel leuk om te spelen. Een aanrader voor iedereen. + Lekker veel EP
    Voor de mensen die iets aan XP hebben

    Had graag gezien dat *vikingen 2* een keuze had geweest (ondanks geen XP) wel leuke items om voor te spelen!

  8. #8

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    De geoloog aub!

  9. #9
    rebel123's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Maansteenhamer

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Laten we hopen dat ze nu met een avontuur komen waar de lvl 50 er's ook wat aan hebben, ik ben al zeer blij dat men rekening heeft gehouden met spelers die al boven het lvl zijn van de verhoging voor de edelstenen, de laatste keer dat dit gebeurde ben ik wat edelstenen maar te meer 7000 gouden munten mis gelopen omdat ik net voordat die grote upgrade in november kwam ik net lvl 50 was geworden en nooit geen compensatie voor wat dan ook heb gekregen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.