Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 57

Onderwerp: Ontwikkelaarsdagboek: 30.04.2013

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud

    Smile

    ziet er spannend uit, fijn dat jullie zo hard werken om het ons naar de zin te maken.
    p.s. vergeet de missie tacticus niet om te resetten, bvd

  2. #12
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ziet er aardig uit; maar wanneer worden de echt belangrijke items aangepakt:

    Level-cap omhoog
    PvP

    Er zijn inmiddels genoeg levels 50 die niet meer verder kunnen; afgezien van het feit dat het al tijden wordt aangekondigd begin ik het gevoel te krijgen dat dit als *lokkertjes* worden gebruikt om toch maar vooral door te blijven spelen!

  3. #13

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad! belangrijkste vind ik nu de optie om door te spelen qua lvl-cap en de mogelijk tot pvp. als 50-er is er momenteel vrij weinig te doen en wordt het een beetje saai

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Jullie vergeten nu dat hier onderdelen bijzitten die eigenlijk al in de vorige update gepland waren maar door problemen niet mee zijn gekomen. Desalniettemin zou het wel leuk zijn als we over de cap en pvp ook weer een kleine update zouden krijgen mbt de stand van zaken daarvan
    Laatst gewijzigd door kili; 01-05-13 om 19:25.

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud

    leuk maar wanneer komen de echte updates?

    leuk dat er weer wat nieuws bij komt, alleen helaas in mijn ogen nog erg mager.
    met name de belangrijke onderdelen als lvl cap omhoog en pvp, daar ben ik benieuwd naar.
    hier wordt helemaal niet over gesproken.

  6. #16

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Paleis Soestdijk
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Goed te horen dat er een aantal nieuwe ontwikkelingen worden door gevoerd! :-)
    Een nieuwe uitdaging is nooit weg.

    Er zijn andere misschien veel kleinere dingen die ik niet genoemd zie... Misschien te klein om in deze blog te noemen, maar wat mij HELEMAAL FANTASTISCH lijkt is als de BUG die al geruime tijd een doorn in het oog van velen is eindelijk eruit gehaald wordt. Welke bug?
    Het continue terug komen van de missie: Dood aan de leiders... Versla het eerste bandieten leiders kamp.

    Kan ik nog eenmaal smeken??? Haal deze vervelende herhaal bug eruit en dan maak je mij heeeeeeeel gelukkig! :-)

    Ik ben benieuwd naar de nieuwe ketenmissie! Whoooohooooo! :-p

    Magda

  7. #17
    Gonzo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    cool maar zou toch ook wel willen weten wanneer je kan zien of de gilde missie wel of niet gedaan wordt
    en pvp zit er ook wel op te wachten.

    Gr gozno

  8. #18
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een email verstuurd naar onze ontwikkelaars om te kijken of ik iets los kan peuteren over de level-cap raise.

    Verder is de feedback die voorheen is gegeven over het zien wie de gilde-missies heeft voltooid door gegeven, onze ontwikkelaars zijn er dus van op de hoogte, zodra hier meer informatie over is laten we dit aan jullie weten.


  9. #19
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Altijd leuk weer nieuwe dingen.

    Wat ik wel in de gilde shop of via een event zou willen kunnen bemachtigen is een unlimited kopermijn.
    Met de huidige 6 mijnen is het vrijwel onmogelijk om genoeg Kopererts te winnen op de hogere niveaus.

    Ben nu al bezig om ze zoveel mogelijk naar lvl 3 te brengen en gebuffed te houden, maar kan helaas niet 24 uur per dag spelen

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Het blijft interessant met al die vernieuwingen, maar welk doel hebben de nieuwe gebouwen?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.