Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: [Dev] Feedback & discussie over het laatste Ontwikkelaars Dagboek

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    [Dev] Feedback & discussie over het laatste Ontwikkelaars Dagboek



    Beste Settlers,

    Zoals jullie gezien hebben is het laatste Ontwikkelaars Dagboek te lezen op het forum. Mocht je vragen hebben, of wil je gewoon je mening geven dan kan dat hier.

    Hou het netjes en geen vingers wijzen! :-)


    Bugs van (bijvoorbeeld) de laatste patch behoren gewoon in het juiste forum gemeld te worden.

    - BB_Skelril

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het een hele nette update. De bugs laat ik hier verder buiten beschouwing gezien ik aanneem dat deze binnenkort wel opgelost zullen zijn.

    -Mooi nieuw archief systeem waar werkelijk alle benodigde informatie in terug te vinden is voor zover ik het dusverre bekeken heb.
    -De nieuwe verbeterde tutorial opbouw maakt het spel nog duidelijker en zeker icm het archief zouden er eigenlijk denk ik geen vragen meer hoeven te zijn (ok komen zullen ze altijd :P)
    -Leuke toevoeging om nu ook op de hogere levels toch ook andere quests te zien dan 1 dagelijkse en de beloning voor het behalen van de level.
    -Ik zit niet in een gilde dus kan er niet veel over zeggen. Maar de gildemunten en de nieuwe features in de winkel lijken mij een leuke en nuttige toevoeging. Er zijn buitenom decors ook redelijk waardevolle buffs (verbeteringen) in te koop die imo toch wel de moeite waard zijn.
    -handelshuis toegankelijk op level 12 lijkt mij voor de beginnende levels helemaal niet zo verkeerd. Veel zitten ze om bv steen verlegen. Waar ze voor de update pas konden handelen als steen niet meer nodig was, kunnen ze dit nu in een stadium dat zij nog wel hierom verlegen zitten.

    Suggesties/verbeteringen:

    -Met stip! Zou in een toekomstige update heel graag een handelstab in de chat erbij zien. Imo maakt dit het handelskanaal toegankelijker en is het meer pegi7 vriendelijk. Andere leuke bijkomstigheid is dat je kan switchen tussen chat- en handelskanaal en dingen kan teruglezen daar waar je nu alles kwijtraakt als je van kanaal wisselt.
    -Zou graag alle items die je kan kopen/verkopen in het te kopen gedeelte zien als je er een bod voor op wilt zetten. Navullingen staan er bv nog niet tussen en zo zijn er nog een aantal dingetjes die ik erin mis.
    -Het gevechtsysteem is nog niet helemaal optimaal. Deze kan bv soms verlies aangeven terwijl alle externe simulators winst aangeven, de uitkomst is tot nu toe ook nog altijd winst geweest.
    -Wellicht kan het archief naar de hulptab worden verplaatst of een koppeling naar het archief aan de tab worden gegeven zodat men wellicht op t idee komt daar ook daadwerkelijk eerst even een kijkje in te nemen of hun antwoord daar niet instaat.
    -Wellicht dat in het archief ook een verwijzing kan worden gegeven naar de belangrijkste links op t forum ik noem: regelement, beginnersguide, veel gestelde vragen, combatguide.

    Handelstab is denk ik echt een gewilde en een groot gemis. Maar verder zoals aangeven nogmaals een hele leuke update die het spel met alle toegevoegde quests ook voor de hogere levels iets afwisselender maakt.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    kan bijna niet wachten todat nog meer updates komen, zeker de lvl cap nieuwe avonturen toppie, alleen jammer dat ik nu al lvl 50 ben ik loop hierdoor onnoemelijk veel gouden munten mis die je nu krijgt met lvlen en voorheen niet.
    Maar voor de rest TOPPIE

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    vraagje over de gilde munten wie krijgen de munten voor het halen van de hoofdgilde missie? de mensen die een missie gedaan hebben ervoor of alle leden?

  5. #5
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    De mensen die geparticipeerd hebben in het voltooien ervan.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Denk dat de terugkomst van de handelstab een prioriteit moet zijn. Veel mensen willen handelen, maar mogen dat niet doen in wereld chat en willen absoluut niet hun wereld chat opgeven voor de handel dus wat ga je krijgen handel in wereld chat!

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    De beloning voor het kerstavontuur valt me eerlijk gezegd een beetje tegen.
    10 pakjes en een beetje xp is niet echt veel ivm de kosten voor t leger.

  8. #8
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    ik sluit mij erg bij kili aan een van de meest gemiste onderdelen is een handel chat ruimte.

    Verder nice upgrade
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Wanneer kunnen we het wetenschapssysteem/capraise/pvp verwachten? is daar al iets over bekend?

  10. #10
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Als het goed is komt er in Q2 het een en ander.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.