Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 84

Onderwerp: [Officieel] Update: 22 november

  1. #11
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn verschillende servers die op het zelfde moment onderhouden moeten worden, dat gepaard met de grootte van de update, kan het helaas gebeuren dat het uitloopt. Maar het onderhoud moet nou eenmaal worden afgerond, anders zouden jullie niet meer kunnen spelen! ;-)

    - BB_Skelril

  2. #12
    Beetlejuice's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    roosendaal
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    dacht dat de whisperkleur ook zou veranderen
    CHAT-INTERFACE WIJZIGINGEN

    Bijnamen en berichten hebben nu verschillende kleuren.
    Fluister kleur is gewijzigd.

    maar helaas nog steeds dat irritante bijna onleesbare paars
    we moeten leren van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

  3. #13
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud

    update problemen 22 november

    Zal maar een topic aanmaken hierover

    Hier enkele problemen waar ik tegen aanloop na de update;
    De gildechat werkt niet goed, komt niet elke keer te voorschijn bij het inloggen/refreshen en dat hebben andere leden ook in mijn gilde.
    Mijn scherm bevriest na een paar minuten.
    Er komt elke keer bericht dat ik een nieuwe missie heb, en dat is elke keer dezelfde.

    Browser; explorer en ik heb palemoon ook nog geprobeerd

  4. #14
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    en nog steeds die bruut irritante 5 seconden regel :S

  5. #15
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    We zijn op de hoogte van de problemen met de gilde chat. We zullen het op het moment met de volgende tijdelijke oplossing moeten doen;
    Ga naar het schild, klik vervolgens op je naam en maak een notitie (een punt is al genoeg) vervolgens zul je weer gebruik kunnen maken van de gilde chat.

    - BB_Skelril

  6. #16
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor de gilde chat optie maar nu heb ik problemen met de missies.
    Zogauw ik inlog krijg ik nieuw missie bericht en dat is heersers van de strijd.
    Ik heb hem al aangevinkt maar hij blijft terugkomen als nieuwe missie en even later vertraagd/bevriest mijn spel.
    Het is dus die ene missie die mij spel laat vastlopen, zolang ik die niet open blijft alles normaal maar zogauw ik die (nieuwe) missie aanklik bevriest alles vrij snel erna.
    Laatst gewijzigd door wee_man; 22-11-12 om 12:39. Reden: uittesten vastlopen

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    nieuwe missies (na update van 22-11)

    ff een paar punten...

    ten eerste, waar zijn de oude missies gebleven?!?!?!? ik heb liever edelstenen elke keer als ik lvl up!!! ik heb er zelfs naar uitgekeken om die 2500 edelstenen te krijgen voor lvl 50!!!
    waar zijn die missies gebleven?!?!?!?

    ten tweede, veel van die missies zijn flauwekul, maar je kunt ze niet annuleren...
    500 munten inleveren voor 2420 EP, nooit, misschien als er nog twee nullen achter zouden staan, 500 munten inleveren voor 242.000 EP dan denk ik er over na...
    en dan nog deze 7 missies die ik niet doe: bouw titaniumsmelter, bouw kruisboogsmid, bouw damasceensewapensmid, bouw wielmaker, bouw timmerman, bouw kruithut, bouw kanonmaker...
    je kunt op deze manier op je eilandje niet eens meer zelf bepalen wat je bouwt...
    dat missiesmenu is hierdoor een puinhoop...


    maar vooral dat de oude missies weg zijn vind ik een kwalijke zaak...
    zo missen een aantal mensen de 10 bouwvergunningen die je krijgt als je naar lvl 32 gaat (van 31 naar 32) en anderen hebben die wel al gehad!!! ook missen mensen nou de edelstenen die ze voorheen kregen als ze een lvl omhoog gingen!

    erg jammer!!!

    of krijg je deze toch nog gewoon???

  8. #18

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ik moet een missie de premiejager voltooien en helaas heb ik niet de mogelijkheid om dat te doen aangezien ik geen premiejager heb gehad. Andere gildeleden en mensen op de server hebben wel een nieuwe premiejager gehad. Vervelende bug want ik wil verder met de missies.

    GEXTE je bent de gekste! Ben het er totaal mee eens dat het oneerlijk is dat andere die edelstenen en bouwvergunningen hebben gehad en de nieuwere spelers niet. Ik ben gelukkig al wat hoger level dus heb er niet zoveel problemen mee. Kijk uit naar een reactie

    Frisqy

  9. #19
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE
    ten eerste, waar zijn de oude missies gebleven?!?!?!? ik heb liever edelstenen elke keer als ik lvl up!!! ik heb er zelfs naar uitgekeken om die 2500 edelstenen te krijgen voor lvl 50!!!
    Met de update zijn de levels waarop je edelstenen als beloning ontvangt veranderd. Voorheen kreeg je vanaf niveau 33 edelstenen als beloning, dit is nu veranderd en je zult nu vanaf niveau 40 edelstenen ontvangen. Om dit te compenseren ontvang je nu een hoger aantal edelstenen + goudmunten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE
    ten tweede, veel van die missies zijn flauwekul, maar je kunt ze niet annuleren...
    Hoofdmissies kan je inderdaad niet annuleren. De overige missies zijn gewoon te annuleren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE
    zo missen een aantal mensen de 10 bouwvergunningen die je krijgt als je naar lvl 32 gaat (van 31 naar 32) en anderen hebben die wel al
    Zodra je niveau 32 behaalt ontvang je nog steeds de bouwvergunningen + 200 goudmunten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy
    Ik moet een missie de premiejager voltooien en helaas heb ik niet de mogelijkheid om dat te doen aangezien ik geen premiejager heb gehad. Andere gildeleden en mensen op de server hebben wel een nieuwe premiejager gehad. Vervelende bug want ik wil verder met de missies.
    Kijk in je ster-menu of hij daar niet staat. Mocht hij daar niet staan kijk dan in de schatkist, mogelijk kun je hem nog voor een visje kopen. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact op met het ondersteuning team, hun zullen je verder helpen met dit probleem.

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 22-11-12 om 13:32.

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ahh, okay, maar hierover is dus nix te vinden in het missieboek?!?!?
    is er misschien ergens anders waar je dit kunt zien of waar je dat kunt opzoeken?!?!?!?

    (refererend aan de edelstenen/bouwvergunningen die je ontvangt/ontving bij lvl up (ik heb die 10 bouwvergunningen voor lvl 32 ook al gehad, maar heb van anderen (lvl 31s) gehoord dat hun "missie" om te lvlen naar 32 voor 10 bouwvergunningen was verdwenen, vandaar de vraag hoe/waar je dat kunt zien/opzoeken))
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 22-11-12 om 12:59.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.