Plaats een Reactie
Pagina 16 van de 17 EersteEerste ... 6 14 15 16 17 LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 161

Onderwerp: [Gidsen] aRPeaR's Avonturen

  1. #151

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik mis het dappere kleermakertje in de avonturen guide wordt die nog toegevoegd?

  2. #152
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir_dumbledore Bekijk Berichten
    Ik mis het dappere kleermakertje in de avonturen guide wordt die nog toegevoegd?
    Voorlopig niet!

  3. #153

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Arpear, ik vind het heel mooi dat je guides maakt, maar ik vroeg me af: Waarom zet je bij de 1-speler avonturen geen opties voor round blocks? Want ik merk dat je alleen 1R-blocks gebruikt.

  4. #154
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi, bedankt voor de mooie guides.

    Ik speel nu Victor de Verschrikkelijke voor de 2e keer (Rativo met blocks, en met deze blocks heb ik dus een probleem)
    De blocks zijn zeer lastig om juist uit te voeren. Er kan makkelijk een onderschepping ontstaan, bijvoorbeeld. Omdat de timing niet strak genoeg is? Goed hier heb ik wat troepen aan verloren bij G1 / G2.

    Maar waar ik echt het gevoel had dat ik het niet beter had kunnen doen is bij garnizoen 5. De block voor kamp 14 was niet lang genoeg in leven voor de overwinning, dus troepen verloren en een herstellende generaal.

    Met de block van garizon 5 heb ik dus echt een echt probleem.

    Enige ideeën wat te doen voor de volgende keer?
    Op deze wijze vrees ik dat ik beter op zoek kan naar een andere guides (zoals die met geen blocks en veel meer recruten)
    Laatst gewijzigd door Amazone; 17-05-14 om 21:03.

  5. #155

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Heb je de generaals wel op de juiste plek staan en in de juiste volgorde?
    Stuur je ze wel weg op de aangeven tijd , soms moet je wachten voordat je de andere generaals weg kan sturen?
    Heb je de wolven wel gekillt die in het bos zitten voor dat je de andere aanval doet?

  6. #156
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb al enige ervaring met kaarten en blocks, ook die van jou, het ziet er allemaal heel strak uit, en als het goed zou gaan scheelt het veel troepen.
    Deze van Victor was nu de 2e keer, en het kan goed gaan en fout gaan. Wat we natuurlijk willen uitsluiten is dat het niet bfout gaat als je alles goed doet.

    Ik ben zeker van het feit dat ik de generaals op[ de juiste locaties had en op de goede volgorde.

    Bij G1 of 2 ( het is al weer even geleden) ging de looproute niet door de circkel maar ernaast dat zou het probleem verklaren.

    Bij G5 heb ik de beschrijving precies uitgevoerd en natuurlijk die wolven eerst gedaan.
    Echter bij G5 heb ik niets kunnen bespeuren dat mis ging behalve dat het block niet lang genoeg bleef leven.

    Ik dacht aan 2 zaken, generaals toch eerder wegsturen dan cirkel, echter onderscheppingen moeten voorkomen worden, en/of verandering in samenstelling van het block.
    Laatst gewijzigd door Amazone; 23-05-14 om 17:58.

  7. #157

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zal hem binnenkort zelf nogmaals spelen (moet toch voor het prestatiesysteem) en dan hier posten hoe het gegaan is.

  8. #158

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Victor volgens de killste-guide werkt prima, lekkere lange blocks, dus wat later sturen(ivm onderschppingskans) is hier niet zo'n groot probleem.
    Misschien de block-invulling eens met deze guide vergelijken?

    http://forum.thesettlersonline.com/t...l=1#post216103

  9. #159
    Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben weg geweest met Hemelvaart en heb inmiddels dus weer een voorraad aan troepen! (ruim zat)
    Ik denk dat ik het nog een keer ga uittesten, en vergelijken met de andere guide.

    Ik krijg namelijk geen nieuwe avonturen en heb als interessant alleen de zwarte ridder en het dappere kleermakertje, maar aangezien ik voorlopig nog geen kanonnen heb......(niveau 42)... of ik moet misdadigers weer doen.

  10. #160
    geert57's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    heb je ook een guide voor duistere broederschap

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.