Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 31 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 17 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 310

Onderwerp: [Gidsen] Wee_man's avonturen handleidingen

  1. #61
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ow, ben beniewd naar Tropical Sun! Lijkt me een goed avontuur.

  2. #62
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Ow, ben beniewd naar Tropical Sun! Lijkt me een goed avontuur.
    Loot is niet slecht na 2 keer spelen en er is toch nog een block mogelijk zonder dat het ep kost Ik vind al die submissies beetje overbodig, de ep komt toch pas in de eindmail.

  3. #63

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat ze bij BB gewoon aan het proberen zijn op welke andere manieren ze avonturen kunnen laten doen.

  4. #64
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud

    Moederliefde

    >>> kaarten in deze guide zijn overgezet naar andere host en werken weer <<

    Speler Niveau: 36+
    Moeilijkheidsgraad: 7/10
    Aantal Spelers: 2
    Tijdsduur: 2 dagen
    Maximale ep: 3030



    loottabel; (bron Duitse Wiki)


    Dit vervolgavontuur is te vinden in de beloning voor het voltooien van het avontuur Pirateneiland. (23.3% kans)
    De beloning is iets anders opgebouwd dan de normale avonturen zonder marmer of hhp, kleine wapenloot en goudbaren in slot 4.
    Kampen zijn genummerd op aanvalsvolgorde, overgeslagen kampen hebben geen nummer.
    Op deze route krijg je de volledige ep van dit avontuur.
    Als 2 speler avontuur is het aan te raden het hoge paardenverlies op het leiderkamp te delen met de meeloter. (bv wave 1 of wave 2)
    Hou er ook rekening mee dat je generaals moeten herstellen op dit avontuur mocht je niet genoeg hebben voor de 3 waves op het leiderkamp


    Samenstelling van de kampen op de Normale/Geharde generaal route

    kamp 1) 100 schutter 100 onderofficier 2e klasse
    bos 2) 200 grijze wolf
    bos 3) 200 grijze wolf
    bos 4) 100 voetangel
    kamp 5) 1 Wilde Mary 1 Kok van 't Vreemde Schip 50 schutter 50 officier 2e klasse


    G1 is de positie van je generaal(s)
    Na aankomst je generaal(s) verplaatsen naar positie G1, ze worden hierbij niet onderschept.

    Hieronder diverse versies zowel met Normale/Geharde Generaals als met Veteraan Generaal.
    De Veteraan versie heeft een ander startpunt om wat recruten te besparen
    Oplopend met gebruik van Grote Bogen (LB), Kruisbogen (XB) en Kanonnen (K) en met gebruik van Soldaten (S)
    Als basis voor de verliezen zijn Recruten (R) gebruikt en geen kleine bogen (B) in deze versies.
    Uiteraard zijn dit slechts enkele van de vele mogelijkheden die je kan gebruiken.
    Elke versie heeft een eigen kaartlink die je kan gebruiken in een extra tab van je browser.

    Als voorbeeld is de 1e versie geplaatst met kaart, de andere versies hebben een kaartlink om de handleiding niet te groot te maken.

    Ik heb ervoor gekozen om de 3 bossen in 1 aanval te doen met 200R, dit werkt makkelijk en snel, zonder kans op een foutje.

    normale/geharde generaal R S C LB
    gebruikte troepen; 457R 113S 352C 87LB
    max verliezen; (344R 112S 352C)


    kaartlink; http://imageshack.us/a/img577/2919/norrsclb.jpg

    normale/geharde generaal R M S C XB
    gebruikte troepen; 457R 12M 65S 352C 122XB
    max verliezen; (345R 12M 64S 352C)

    kaartlink; http://imageshack.us/a/img823/4082/norrmscxb.jpg

    normale/geharde generaal R S C K
    gebruikte troepen; 457R 100S 352C 151k
    max verliezen; (344R 48S 352C)

    Kaartlink; http://imageshack.us/a/img541/1708/norrsck.jpg

    Ik heb Elitesoldaten overgeslagen aangezien er Soldaten nodig zijn voor het leiderkamp en het zo makkelijker spelen is.

    Samenstelling van de kampen op de Veteraan route

    kamp 1) 100 voetangel 100 onderofficier 2e klasse
    bos 2) 100 voetangel
    bos 3) 200 grijze wolf
    bos 4) 200 grijze wolf
    kamp 5) 1 Wilde Mary 1 Kok van 't Vreemde Schip 50 schutter 50 officier 2e klasse


    Let wel op! De Veteraan versies hebben een ander startpunt en andere kamp nummering

    veteraan generaal R S C LB
    gebruikte troepen; 431R 69S 352C 165LB
    max verliezen; (334R 68S 352C)


    kaartlink; http://imageshack.us/a/img546/4427/vetrsclb.jpg

    veteraan generaal R S C XB
    gebruikte troepen; 431R 25S 352C 134XB
    max verliezen; (409R 24S 352C)

    kaartlink; http://imageshack.us/a/img577/1218/vetrscxb.jpg

    veteraan generaal R S C K
    gebruikte troepen; 361R 1S 352C 141K
    max verliezen; (356R 352C)

    kaartlink; http://imageshack.us/a/img191/7065/vetrsck.jpg

    Typ en rekenfoutjes zijn altijd mogelijk, die zal ik corrigeren mochten die voorkomen.
    Mocht je twijfelen over een kamp, dan kan je dat checken op de gevechtssimulator.
    http://settlersonlinesimulator.com/d...fsimulator/nl/
    Laatst gewijzigd door wee_man; 12-06-13 om 20:18.

  5. #65

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Wee_man: waarom niet vanaf linksboven beginnen?

  6. #66
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Wee_man: waarom niet vanaf linksboven beginnen?
    bedankt voor je reaktie

    Ik ben daar inderdaad naar aan het kijken, de bossen overlappen het leiderkamp maar dat 1e kamp rechtsboven overlapt ook bossen.
    Even uittesten hoe de onderscheppingen lopen vanaf linksboven en als dat goed gaat pas ik de kaartjes aan

  7. #67
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Voor de veteraan is het zowiezo voordeliger vanaf rechts, misschien lukt de gewone generaal vanaf links ook

  8. #68

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb zelf even wat gespeeld met de simulator. Mijn voordeligste opstelling met R en S is als volgt voor het kampje linksboven (1: 100R; 2: 156R 44S) Het verschil is niet heel erg groot, maar onder het motto van alle beetjes helpen.

    Verschil van 15 komt natuurlijk door het feit dat je nu geen eerste slag tegenstanders tegenkomt.

  9. #69
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Ik heb zelf even wat gespeeld met de simulator. Mijn voordeligste opstelling met R en S is als volgt voor het kampje linksboven (1: 100R; 2: 156R 44S) Het verschil is niet heel erg groot, maar onder het motto van alle beetjes helpen.

    Verschil van 15 komt natuurlijk door het feit dat je nu geen eerste slag tegenstanders tegenkomt.
    Met een normale of geharde generaal is het de moeite om links te beginnen, scheelt inderdaad aantal recruten.
    Net even uitgetest vanaf linksboven, en het ging goed met de 3 bossen zonder verkeerde onderschepping.
    Met een veteraan komt rechts beter uit, ook dat scheelt paar recruten.

  10. #70

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Is kamp 5 niet te doen in 2 waves met een normale generaal?

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.