Plaats een Reactie
Pagina 18 van de 31 EersteEerste ... 8 16 17 18 19 20 28 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 310

Onderwerp: [Gidsen] Wee_man's avonturen handleidingen

  1. #171

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals ik ergens anders op het forum al het aangegeven. Er zijn trucjes om je generaal bij de heksentoren te plaatsen. Het is mij echter niet gelukt om dat een aanval richting het leiderskampje waar je bij staat te doen.

  2. #172
    qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    sorry kan niet

  3. #173
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, het is denk ik een kleine bug. Je generaal zal er ook niet naar toe lopen, maar gelijk plaatsen daar.
    Ik denk niet dat het de bedoeling was dat er een generaal kon staan voordat je de 3e sector vrij had maar wel grappig
    Helaas krijg je een melding (popup) dat je het leiderkamp niet kan aanvallen maar was te proberen.

  4. #174
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    kamp 16) 1R (1R) block (generaal B)
    kamp 17) 158R 92E (158R) (Veteraan C)

    misschien was de kans zeer klein, eigenlijk de sim ook niet gechecked :P
    maar ik verloor ik hier 2E
    niet dat het een ramp is of zo. maar wou toch een waarschuwing plaatsen

  5. #175
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zvicinou Bekijk Berichten
    kamp 16) 1R (1R) block (generaal B)
    kamp 17) 158R 92E (158R) (Veteraan C)

    misschien was de kans zeer klein, eigenlijk de sim ook niet gechecked :P
    maar ik verloor ik hier 2E
    niet dat het een ramp is of zo. maar wou toch een waarschuwing plaatsen
    Bedankt voor het melden, ik zal dat laatste kamp nog aanpassen vandaag.
    De guide is grotendeels met de hand berekend omdat de sim gisteren niet werkte dus er zullen wel wat dingen beter kunnen

  6. #176
    Roppe's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    super gids wee_man

  7. #177

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Alles ging goed bij mij, alleen de laatste 1R block was onmogelijk. Ik deed deze block precies zoals beschreven en generaal B viel exact op het moment aan dat generaal C in het rode gebied kwam, echter nog zo'n 2 stappen/stippen te gaan was generaal B al klaar met aanvallen en mocht ik mijn generaal terugroepen.

  8. #178
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LightFasher Bekijk Berichten
    Alles ging goed bij mij, alleen de laatste 1R block was onmogelijk. Ik deed deze block precies zoals beschreven en generaal B viel exact op het moment aan dat generaal C in het rode gebied kwam, echter nog zo'n 2 stappen/stippen te gaan was generaal B al klaar met aanvallen en mocht ik mijn generaal terugroepen.
    Was je 1R generaal wel een normale generaal? Geharde generaal vecht namelijk korter maar het 1R block is inderdaad erg krap in tijd.
    Onderschepping komt meestal pas als je generaal (C) al het leiderkamp is ingelopen, daar is het kritieke punt.

  9. #179

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Jep ik heb alles gedaan zoals beschreven, dus ook een gewone generaal gestuurd.

  10. #180

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo settlerspelers,
    Kan iemand mij opheldering geven. Ik speel al maandenlang mij een slag in de ronde en kom er niet achter hoe jullie aan zoveel militare eenheden komen.
    Met moeite heb ik een paar honderd R´s, C en S. Na niveau 3 kost upgrade kapitalen(b.v.huis 1000 munt) Ik heb amper een paar honderd munten. Hooguit
    kan ik de kaart Moerasheks spelen na veel moeite, aan de rest denk ik niet(meer dan 2000 R, hoe kom je daar aan!!). Het spel kost zoveel tijd dat ik jaren
    nodig heb. Wat is jullie geheim? Edelstenen kopen doe ik niet(te duur)! (hacken jullie?)Hebben jullie een bouwstrategie om veel grondstoffen te krijgen? Wie
    helpt mij in deze met raad of informatie, anders ga ik waarschijnlijk na een tijd afhaken terwijl het spel best wel leuk is, maar teveel tijd kost!
    Laatst gewijzigd door XCarolienX; 28-06-13 om 12:11.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.