Plaats een Reactie
Pagina 21 van de 31 EersteEerste ... 11 19 20 21 22 23 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 310

Onderwerp: [Gidsen] Wee_man's avonturen handleidingen

  1. #201
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrikus59 Bekijk Berichten
    Goededag, wee_man.
    Ik wil jou een posietieve reactie geven, over het vele werk , wat je op het forum zet.
    Ten aanzien van je Avonturen uitleg, en hoe je deze kan spelen.
    geweldig is jou inbreng bij The Setters Online.

    Bedankt namens Hendrikus59.
    Lid van Gilde Tempeliers - Daniel de woeste.
    Bedankt Het is veel werk en niet altijd genoeg tijd voor maar leuk om te doen.

  2. #202

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    dat van verloren schedel kan met minder troepen
    ik heb het kunnen voltooien met: 180C 60S en 280R
    weet alleen niet meer hoe je moet aanvallen alleen dat je de kok van het vreemde schip met 200 R moet aanvallen
    geen veteraan
    1 gewone generaal
    Laatst gewijzigd door NieLs22002013; 04-07-13 om 11:07.

  3. #203

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    handig als je S te kort komt

  4. #204
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Oude Ruïne zou je kamp 1 moeten kunnen blocken met 129C (6,3 ronden gevecht), je generaal (B) moet dan minimaal 1 plek verder weg staan anders wordt hij onderschept, kamp 2 val je dan met generaal A aan met 43R en 125S (1,05 ronden gevecht).
    Als je hem laat staan zoals hij nu op plaatje staat wordt je onderschept en kost je dat +/-116C.

    LET OP! dit moet nog getest worden.

  5. #205
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Oude Ruïne zou je kamp 1 moeten kunnen blocken met 129C (6,3 ronden gevecht), je generaal (B) moet dan minimaal 1 plek verder weg staan anders wordt hij onderschept, kamp 2 val je dan met generaal A aan met 43R en 125S (1,05 ronden gevecht).
    Als je hem laat staan zoals hij nu op plaatje staat wordt je onderschept en kost je dat +/-116C.

    LET OP! dit moet nog getest worden.
    Ik ben klaar met de sjamaan, ik zal oude ruïnes nog eens spelen op de test en dan gelijk kijken wat er nog meer kan
    Beide avonturen komen terug na het evenement met een normale loot erbij.

  6. #206
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet in ieder geval 1 plekje terug anders kost het je Cavalerie, ik had alleen scherm van generaal niet openstaan dus was te laat met terug trekken.
    Maar je moet wat over hebben om een goede guide te krijgen uiteindelijk.

  7. #207
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    2 loot voorbeelden van de Sjamaan en Oude ruïnes op de test.
    Jammer dat er bij de sjamaan een klik avontuur bijzit die verder geen beloning meer geeft.
    Die kan je alleen gebruiken voor gildemissies ofzo.




  8. #208
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Ja, bedankt voor de info, ik had al een block daar gemaakt vanaf die positie maar die was pas vandaag klaar




    Verder iedereen hartelijk bedankt voor de info en mails over deze nieuwe avonturen
    In het geval je je generaal naar rechts verplaatst om kamp 6 te omzeilen moet je eerst kamp 8 aanvallen en dan pas kamp 7, anders wordt je generaal onderschept.

  9. #209
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    In het geval je je generaal naar rechts verplaatst om kamp 6 te omzeilen moet je eerst kamp 8 aanvallen en dan pas kamp 7, anders wordt je generaal onderschept.
    ja, beetje vreemd avontuur was het, dat block had ik op mijn 1e oude ruine gespeeld/gemaakt en toen onderschepte kamp 7 mjn generaal op de route naar kamp 8.
    Vandaar die volgorde.
    Bij de 2e oude ruine die ik op de test speelde moest 8 weer eerst
    Dus het nieuwe block zal eerst kamp 8 worden en wat aanpassingen met de vertrektjden denk ik zo.

  10. #210
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Oude Ruïne zou je kamp 1 moeten kunnen blocken met 129C (6,3 ronden gevecht), je generaal (B) moet dan minimaal 1 plek verder weg staan anders wordt hij onderschept, kamp 2 val je dan met generaal A aan met 43R en 125S (1,05 ronden gevecht).
    Als je hem laat staan zoals hij nu op plaatje staat wordt je onderschept en kost je dat +/-116C.

    LET OP! dit moet nog getest worden.
    Kamp 1 blocken heeft geen zin, kamp 2 is geen leider en je block zal geheel aflopen.
    Kamp 2 is wel een leuke puzzel, ligt ver van de leider en met een winnend block van op zijn minst 140sec is het misschien te doen in combinatie met een block op kamp 3
    Het zal net wel of net niet gaan.

    Je kan wel 2 keer een 1R block doen op kamp 2 maar dan moet je een afweging maken of 2 herstellende generaals de moeite waard zijn van de R winst op kamp 2.

    Hieronder mijn 1e poging tot een nieuw block, hij ging goed maar er is weinig speling
    Generaal C is wel een Geharde of Veteraan generaal.



    iets betere keuze voor A = 1R 1S 45E (-) met een zeer kleine kans op 120sec

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.