Plaats een Reactie
Pagina 25 van de 31 EersteEerste ... 15 23 24 25 26 27 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 302

Onderwerp: Wee_man's avonturen handleidingen

  1. #241
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    417
    Wereld
    Woestewoud
    >>>het vervolg van de slimme kleermakertje guide <<<

    5e missie


    sector 5 (overgeslagen kamp heeft geen nummer)


    positie G5


    Posities is niet zo belangrijk aangezien er geen block is gebruikt in deze sector.
    Plaats je generaals rond het wapensmid gebouw en gebruik je Veteraan voor de laatste wave op de kampen.
    Om voldoende schade toe te brengen zijn er wat meer Boogschutters in deze sector gebruikt.


    kamp 21a) 200B (200B) 80 everzwijn 40 beer 60 wolf (roedelleider)
    kamp 21b) 108R 26C 116K (108R) (Veteraan generaal)
    kamp 22 ) 180B 70K (180B) (Veteraan generaal) 110 wolf 70 wolf (roedelleider)
    kamp 23a) 200B (200B) 110 beer 70 wolf
    kamp 23b) 178R 15M 1E 56K (178R 15M 1E) (Veteraan generaal)
    kamp 24a) 200R (200R) 70 beer 110 vos 20 reus
    kamp 24b) 200R (200R)
    kamp 24c) 158M 1E 91K (158M) (Veteraan generaal)


    6e missie


    sector 6 positie G1


    Slechts 2 kampen en geen block gebruikt in deze sector.
    Generaal posities zijn niet zo belangrijk hier.


    kamp 25a) 200R (200R) 90 beer 70 wolf (roedelleider)
    kamp 25b) 126R 1E 123K (123R) (Veteraan generaal)
    kamp 26a) 200B (200B) 110 beer 69 reus 1 enorme beer
    kamp 26b) 200B (200B)
    kamp 26c) 149M 1E 100K (149M) (Veteraan generaal) * troepen aangepast

    *simulator werkt niet helemaal correct met dit leiderkamp, de laatste wave kan anders uitvallen in verliezen.
    Ik heb daarom 2 waves met 200B gebruikt om de kans op Kanonnier verlies zo klein mogelijk te houden op de laatste wave.
    Bandietenleidernaam is ook verkeerd aangegeven in dit kamp, dit moet de enorme beer zijn ipv reuzeneverzwijn.


    7e missie


    sector 7 (overgeslagen kamp heeft geen nummer)


    positie G7


    A= Normale generaal (positiekaartje)
    B= Geharde generaal
    C= Veteraan generaal

    kamp 27 ) 117R 1E 132K (117R) (generaal C) 100 waakhond 120 rouwdouwer

    positie G7 block 5


    Stuur alle 3 generaals (A-B-C) achter elkaar ten aanval op de aangegeven kampen

    kamp 28 ) 195E (-) block (generaal A) 220 rouwdouwer
    kamp 29a) 135C (135C) (generaal B) 1 metaaltand 180 rouwdouwer 100 padvinder
    kamp 29b) 92S 1E 157K (92S) (generaal C)

    optie kamp 28 zonder block

    kamp 28a) 200R (200R) 220 rouwdouwer
    kamp 28b) 131R 1E 118K (131R)


    8e missie


    sector 8


    positie G8


    A= Normale generaal
    B= Geharde generaal
    C= Veteraan generaal
    D= Normale/Geharde generaal (zie opmerking hieronder*)
    E= Normale/Geharde generaal (zie opmerking hieronder**)

    *generaal D is nodig voor de 1e wave op kamp 30 en de positie is niet belangrijk.
    Zet deze generaal buiten de route van het block, bijvoorbeeld bij de rotsen.


    **generaal E is nodig voor een 1e kleine wave op kamp 32 en de positie is niet belangrijk.
    Deze wave zal het kamp verzwakken zodat een block mogelijk is met genoeg rondes.
    Zet deze generaal buiten de route van het block, bijvoorbeeld bij de rotsen.


    positie G8 kamp 30 en 31


    kamp 30a) 72R (72R) (generaal D) 60 waakhond 100 rouwdouwer 80 padvinder
    kamp 30b) 89R 1E 95C 65K (89R) (generaal C)
    kamp 31 ) 130R 1E 119K (130R) (generaal C) 190 waakhond 70 rouwdouwer

    positie G8 block 6


    Stuur eerst generaal E met 40R om kamp 32 te verzwakken, speel daarna pas het block.

    kamp 32 ) 40R (40R) (generaal E) 200 rouwdouwer 80 padvinder

    Stuur alle 3 generaals (A-B-C) achter elkaar ten aanval op de aangegeven kampen

    >> block 2 keer succesvol gelopen <<

    kamp 32 ) 150E 39C 11K (-) block (generaal A) 186 tot 190 rouwdouwer 80 padvinder
    kamp 33a) 200R (200R) (generaal B) 80 waakhond 200 rouwdouwer 1 rivaliserend kleermaker
    kamp 33b) 96M 154K (96M) (generaal C)

    Eventueel kan je een meeloter 1 Cavalerie laten sturen op het overgeslagen kamp bij de rotsen voordat je het laatste block doet.
    In dat kamp zitten 120 waakhonden en 160 rouwdouwers


    Hierna is het avontuur voltooid

    Hieronder allee troepenkeuzes en verliezen per sector mocht je het willen verdelen over meer spelers.

    sector 1

    Veteraan Generaal R S E C XB K (niveau 48+)
    gebruikte troepen; R S E C B XB K
    max verliezen; 260R 115C


    1 herstellende generaal

    block in 1 wave met S verlies
    max verliezen 130R 76S

    geen herstellende generaal


    sector 2

    Veteraan Generaal R S E C XB K (niveau 48+)
    gebruikte troepen; R S E C B XB K
    max verliezen; 843R


    2 herstellende generaals

    block in 1 wave met S verlies
    max verliezen 573R 51S

    1 herstellende generaal


    sector 3

    Veteraan Generaal R S E C XB K (niveau 48+)
    gebruikte troepen; R S E C B XB K
    max verliezen; 888R 18M 1E


    1 herstellende generaal


    sector 4

    Veteraan Generaal R S E C XB K (niveau 48+)
    gebruikte troepen; R S E C B XB K
    max verliezen; 240R 197M 200B


    1 herstellende generaal


    sector 5

    Veteraan Generaal R S E C XB K (niveau 48+)
    gebruikte troepen; R S E C B XB K
    max verliezen; 686R 173M 1E 580B


    4 herstellende generaals


    sector 6

    Veteraan Generaal R S E C XB K (niveau 48+)
    gebruikte troepen; R S E C B XB K
    max verliezen; 323R 149M 400B


    3 herstellende generaals


    sector 7

    Veteraan Generaal R S E C XB K (niveau 48+)
    gebruikte troepen; R S E C B XB K
    max verliezen; 117R 135C 92S


    1 herstellende generaal


    sector 8

    Veteraan Generaal R S E C XB K (niveau 48+)
    gebruikte troepen; R S E C B XB K
    max verliezen; 531R 96M

  2. #242
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    417
    Wereld
    Woestewoud

    Het heldhaftige kleermakertje

    Speler Niveau: 42+ Episch Roofavontuur
    Moeilijkheidsgraad: 10/10
    Aantal Spelers: 3
    Tijdsduur: 12 dagen
    Maximale ep: ruim 91090 ep of 228 magische bonen



    Dit vervolg Episch roofavontuur zit in de loot van het slimme kleermakertje

    loottabel )bron Duitse Wiki)


    lootvoorbeelden

    Ook nog 1 magische boon voor de lootspot, voor de totale ep krijg je 228 bonen op lvl 50

    overzichtskaart
    -

    Dit grote avontuur heeft 7 sectoren waarbij ik 2 blocks heb gemaakt.
    Als basis is gebruik gemaakt van 1 Veteraan generaal en minimaal 1 Geharde generaal met de Normale generaals erbij.
    Voor de verliezen zijn zoveel mogelijk lagere eenheden gebruikt, die snel en makkelijk bij te maken zijn.
    Er zijn 2 versies waarbij in de 1e versie de nadruk ligt op Boogschutter verlies en de 2e versie de nadruk op Recruten verlies.
    Uiteraard zijn er veel meer mogelijkheden, gebruik de gevechtssimulator om naar eigen smaak aan te passen.
    Bij elke sector staan de verliezen vermeld, dit is handig om de verliezen te verdelen over meer spelers.

    1e versie (voornamelijk Boogschutter verlies)
    Veteraan Generaal R M E C B XB K (niveau 48+)
    gebruikte troepen; 1730R 796M 160E 598C 3983B 217XB 170K (met 2 blocks)
    max verliezen; 1730R 796M 2E 382C 3983B


    2e versie (voornamelijk Recruten verlies)
    Veteraan Generaal R M E C B XB K (niveau 48+)
    gebruikte troepen; 5581R 775M 160E 469C 844B 217XB 170K (met 2 blocks)
    max verliezen; 5581R 775M 4E 382C 844B


    Alle overgeslagen kampen zijn niet genummerd!

    sector 1


    Generaal posities zijn niet zo belangrijk hier.

    kamp 1) 100 everzwijn 50 wolf
    kamp 2) 40 everzwijn 100 vos
    kamp 3) 50 everzwijn 50 wolf 50 vos
    kamp 4) 120 beer 50 vos

    max verliezen 606R 34M 498B (1e versie)

    kamp 1a) 200R (200R)
    kamp 1b) 109R 1E 140K (109R) (Veteraan)
    kamp 2 ) 147R 14M 1E 88K (147R 14M) (Veteraan)
    kamp 3 ) 150R 20M 1E 79K (150R 20M) (Veteraan)
    kamp 4a) 200B (200B)
    kamp 4b) 200B (200B)
    kamp 4c) 98B 152K (98B) (Veteraan)

    max verliezen 1162R 47M (2e versie)

    kamp 1a) 200R (200R)
    kamp 1b) 109R 1E 140K (109R) (Veteraan)
    kamp 2 ) 147R 14M 1E 88K (147R 14M) (Veteraan)
    kamp 3 ) 150R 20M 1E 79K (150R 20M) (Veteraan)
    kamp 4a) 200R (200R)
    kamp 4b) 200R (200R)
    kamp 4c) 156R 13M 1E 80K (156R 13M) (Veteraan)


    nieuwe verbeterde versie met block
    kamp 1) 202R 1E 47K (202R 1E)
    kamp 2) 142R 14M 94K (142R 14M)
    kamp 3) 150R 19M 81K (150R) (zonder block)

    generaals positie

    A= Normale generaal
    B= Veteraan of geharde generaal (keuze ligt eraan welke versie je gebruikt)
    C= Veteraan generaal

    blockkaartje

    Block heeft in slechtste geval een seconde of 4 speling, zorg dat je generaals op tijd weggaan zonder misklikken.
    Schrik niet van een overwinningsbalk op block kamp 3, de Veteraan zal het leiderkamp sneller afbreken.

    2 Veteraans nodig in dit block
    kamp 3 ) 151E (-) block (generaal A)
    kamp 4a) 250B (250B) Veteraan (generaal B)
    kamp 4b) 165B 85K (165B) Veteraan (generaal C)

    2 Veteraans nodig in dit block
    kamp 3 ) 151E (-) block (generaal A)
    kamp 4a) 250B (250B) Veteraan (generaal B)
    kamp 4b) 117R 20M 113K (117R 20M) Veteraan (generaal C)

    1e wave met Geharde en 2e wave een Veteraan met Militie om de rondes laag te houden.
    kamp 3 ) 151E (-) block (generaal A)
    kamp 4a) 200B (200B) Geharde (generaal B)
    kamp 4b) 140M 1E 109K (140M) Veteraan (generaal C)

    sector 2


    Generaal posities zijn niet zo belangrijk hier.

    kamp 5) 100 everzwijn 30 beer
    kamp 6) 75 wolf 75 wolf (roedelleider)
    kamp 7) 50 everzwijn 100 wolf (roedelleider) 1 zwarte stier

    max verliezen 380R 200B (1e versie)

    kamp 5 ) 136R 1E 113K (136R)
    kamp 6 ) 145R 1E 30C 74K (145R)
    kamp 7a) 200B (200B)
    kamp 7b) 99R 1E 150K (99R)

    max verliezen 604R (2e versie)

    kamp 5 ) 136R 1E 113K (136R)
    kamp 6 ) 145R 1E 30C 74K (145R)
    kamp 7a) 200R (200R)
    kamp 7b) 123R 1E 126K (123R)


    sector 3


    Generaal A t/m D zijn nodig voor het block.
    Zet de extra generaals voor de waves op kamp 8 t/m 10 buiten het block, bijvoorbeeld in sector 2.



    A= Normale generaal
    B= Normale generaal
    C= Veteraan generaal
    D= Geharde generaal

    Dit block is een combinatie van een 1R block op kamp 11 en een rond block (kamp 12) bij het leiderkamp. (kamp 13)
    De Veteraan doet de laatste wave maar zal eerder vertrekken om vlak achter de Geharde generaal uit te komen.
    Hiermee kunnen beide generaals dankzij het 1R block het rood gebied van kamp 11 passeren.
    Het ronde block op kamp 12 heeft een andere aanvalsroute en komt niet door het rood gebied van kamp 11.
    De aanvalsroute voor het 1R block is op het leiderkamp waarmee kamp 11 zal onderscheppen.
    Een leuk block, heel wat gepuzzel maar het loopt prima Meerdere kaarten volgen later.

    positie G3 kamp 8 t/m 10


    kamp 8) 100 beer 50 wolf 30 vos
    kamp 9) 200 everzwijn
    kamp 10) 100 beer 80 wolf

    max verliezen 1R 152M 1147B (1e versie inclusief block 1)

    kamp 8a ) 200B (200B)
    kamp 8b ) 152M 1E 97K (152M)
    kamp 9a ) 200B (200B)
    kamp 9b ) 138B 112K (138B)
    kamp 10a) 200B (200B)
    kamp 10b) 129B 121K (129B)

    max verliezen 1081R 480B (2e versie inclusief block 1)

    kamp 8a ) 200R (200R)
    kamp 8b ) 200R (200R)
    kamp 8c ) 127R 1E 122K (127R)
    kamp 9a ) 200R (200R)
    kamp 9b ) 180R 1E 69K (179R)
    kamp 10a) 200B (200B)
    kamp 10b) 173R 1E 76K (174R)


    positie G3 block 1`


    kamp 11) 70 beer 80 wolf (roedelleider) 40 vos
    kamp 12) 80 beer 80 reus
    kamp 13) 40 everzwijn 60 vos 80 reus

    Stuur alle 4 de generaals (A-B-C-D) achter elkaar ten aanval op de aangegeven kampen.
    De aanvalsroute voor generaal A is ook op kamp 13 waarbij kamp 11 zal onderscheppen.
    Let op!! De Veteraan (C) vertrekt eerder dan de Geharde generaal (D), let goed op de juiste troepenkeuze.


    kamp 11 ) 1R (1R) block (generaal A)
    kamp 12 ) 160E 40K (-) block (generaal B)
    kamp 13a) 200B (200B) (generaal D)
    kamp 13b) 80B 170XB (80B) (generaal C)


    kamp 11) 1R (1R) block (generaal A)
    kamp 12 ) 160E 40XB (-) block (generaal B)
    kamp 13a) 200B (200B) (generaal D)
    kamp 13b) 80B 170XB (80B) (generaal C)



    sector 4


    Generaal posities zijn niet zo belangrijk hier.

    kamp 14) 100 beer 90 vos
    kamp 15) 50 everzwijn 70 wolf
    kamp 16) 70 beer 100 vos
    kamp 17) 60 everzwijn 140 wolf (roedelleider)
    kamp 18) 100 beer 50 vos 50 reus

    max verliezen 238R 337M 1200B (1e versie)

    kamp 14a) 200B (200B)
    kamp 14b) 200B (200B)
    kamp 14c) 103M 1E 146K (103M)
    kamp 15 ) 103R 1E 74C 72K (103R)
    kamp 16a) 200B (200B)
    kamp 16b) 110M 1E 139K (110M)
    kamp 17a) 200B (200B)
    kamp 17b) 135R 1E 114K (135R)
    kamp 18a) 200B (200B)
    kamp 18b) 200B (200B)
    kamp 18c) 124M 1E 125K (124M)

    max verliezen 1462R 435M 2E (2e versie)

    kamp 14a) 200R (200R)
    kamp 14b) 200R (200R)
    kamp 14c) 143M 1E 106K (142M)
    kamp 15 ) 103R 1E 74C 72K (103R)
    kamp 16a) 200R (200R)
    kamp 16b) 127M 1E 122K (127M)
    kamp 17a) 200R (200R)
    kamp 17b) 159R 1E 90K (159R 1E)
    kamp 18a) 200R (200R)
    kamp 18b) 200R (200R)
    kamp 18c) 166M 1E 83K (166M 1E)



    sector 5


    A= Normale generaal
    B= Normale/geharde Generaal
    C= Geharde generaal
    D= Veteraan generaal
    E= Normale/Geharde generaal (zie opmerking hieronder*)
    F= normale/geharde generaal (zie opmerking hieronder*)

    *generaal E en F zijn niet nodig in het block maar voor 2 waves op de andere kampen.
    zet deze 2 generaals buiten de blockroute.


    positie G5 kamp 19 t/m 21


    kamp 19) 60 sektelid 50 schaduwsluiper 80 fanaat
    kamp 20) 120 beer 50 wolf
    kamp 21) 40 sektelid 160 dansende derwisj

    max verliezen 112R 108M 2E 337B 304C (1e versie inclusef block 2)

    kamp 19 ) 112R 1E 137K (112R)
    kamp 20a) 200B (200B)
    kamp 20b) 118B 132K (117B)
    kamp 21a) 56B (56B)
    kamp 21b) 210XB (-)

    max verliezen 271R 108M 2E 256B 304C (2e versie inclusief block 2)

    kamp 19 ) 112R 1E 137K (112R)
    kamp 20a) 200B (200B)
    kamp 20b) 159R 1E 90K (159R)
    kamp 21a) 56B (56B)
    kamp 21b) 210XB (-)


    positie G5 block 2


    kamp 22) 60 sektelid 1 moerasheks 90 schaduwsluiper
    kamp 23) 1 hellegebroed 70 sektelid 80 vuurdanser

    stuur alle 4 generaals (A-B-C-D) achter elkaar ten aanval op de aangegeven kampen.

    kamp 22 ) 93E (-) block (generaal A)
    kamp 23a) 200C (200C) (generaal B)
    kamp 23b) 104C (104C) (generaal C)
    kamp 23c) 108M 2E 140K (108M 2E) (generaal D)

    kamp 22 ) 93E (-) block (generaal A)
    kamp 23a) 200C (200C) (generaal B)
    kamp 23b) 104C (104C) (generaal C)
    kamp 23c) 108M 2E 140K (108M 2E) (generaal D)


    Mocht je niet genoeg generaals hebben voor het block, kan je ook kamp 22 eerst weghalen.
    kamp 22) 57R 1E 192K (57R)


    sector 6


    Generaal posities zijn niet zo belangrijk hier.

    kamp 24) 100 schaduwsluiper 70 vuurdanser
    kamp 25) 100 sektelid 100 dansende derwisj
    kamp 26) 40 schaduwsluiper 80 sektelid 80 vuurdanser
    kamp 27) 80 sektelid 80 vuurdanser 1 duistere hogepriester

    max verliezen 98R 452B (1e versie)
    aub even mailen als verliezen hoger uitvallen als aangegeven, simulator is niet altijd gelijk met de werkelijke verliezen.

    kamp 24 ) 79R 1E 170K (79R)
    kamp 25a) 75B (75B)
    kamp 25b) 19R 1E 80C 150XB (19R)
    kamp 26 ) 177B 73XB (177B)
    kamp 27a) 200B (200B)
    kamp 27b) 50C 200XB (-)

    max verliezen 461R 75B (2e versie)

    kamp 24 ) 79R 1E 170K (79R)
    kamp 25a) 75B (75B)
    kamp 25b) 19R 1E 80C 150XB (19R)
    kamp 26 ) 157R 1E 92K (157R) verliezen waren hoger dan in de sim, nieuwe keuze 163R 1E 86K (163R)
    kamp 27a) 200R (200R)
    kamp 27b) 53C 197XB (-)


    sector 7


    Generaal posities zijn niet zo belangrijk hier.
    Nadat kamp 28 en 29 weg zijn kunnen eventuele meeloters met 1R het lootspot kamp aanvallen.

    kamp 28) 80 sektelid 40 schaduwsluiper 80 duistere priester
    kamp 29) 100 sektelid 100 vuurdanser
    kamp 30) 150 duistere priester
    kamp 31) 90 schaduwsluiper 80 dansende derwisj
    kamp 32) 60 sektelid 1 moerasheks 60 fanaat 1 duistere magiër

    max verliezen 295R 165M 149B 78C (1e versie)

    kamp 28 ) 153R 1E 96K (153R)
    kamp 29 ) 50R 100B 100XB (50R 100B)
    kamp 30a) 49B (49B)
    kamp 30b) 1E 249C (-)
    kamp 31 ) 33B 217XB (33B) aanvalsroute op kasteel, kamp 31 zal onderscheppen, vergeet niet terug te trekken nadat 31 verslagen is!
    kamp 32a) 92R 30M 78C (92R 30M 78C)
    kamp 32b) 135M 1E 114K (135M)

    max verliezen 540R 165M 33B 78C (2e versie)

    kamp 28) 153R 1E 96K (153R)
    kamp 29) 208R 1E 41XB (208R)
    kamp 30) 87R 1E 162C (87R)
    kamp 31) 33B 217XB (33B) aanvalsroute op kasteel, kamp 31 zal onderscheppen. vergeet niet terug te trekken nadat 31 verslagen is!
    kamp 32a) 92R 30M 78C (92R 30M 78C)
    kamp 32b) 135M 1E 114K (135M)


    Hierna is het avontuur voltooid

  3. #243

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Hey Wee_man,

    Dank voor je guide. Ik had zelf ook al een eigen puzzel gemaakt.
    Volgens mij kan je kampen 5 en 6 blocken voor de dubbele aanval op kamp 7.
    Block Kamp 5: 14S, 116E, 69C
    Block Kamp 6: 13S, 107E, 80C.

    Plaatsing is even uitdokteren met het aantal passen maar blocks duren lang genoeg om succesvol te zijn.

    Ook bij kampen 16 en 18 is een block mogelijk. Als eerst kamp 17 neer is kan er een block aanval plaatsvinden op 16 en 18.
    Block Kamp 16: 31S, 167E.

    Ook hier weer plaatsing even uitdokteren maar het is bij mij gelukt.
    Laatst gewijzigd door eh21021981; 12-08-13 om 22:36.

  4. #244
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    417
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eh21021981 Bekijk Berichten
    Hey Wee_man,

    Dank voor je guide. Ik had zelf ook al een eigen puzzel gemaakt.
    Volgens mij kan je kampen 5 en 6 blocken voor de dubbele aanval op kamp 7.
    Block Kamp 5: 14S, 116E, 69C
    Block Kamp 6: 13S, 107E, 80C.

    Plaatsing is even uitdokteren met het aantal passen maar blocks duren lang genoeg om succesvol te zijn.

    Ook bij kampen 16 en 18 is een block mogelijk. Als eerst kamp 17 neer is kan er een block aanval plaatsvinden op 16 en 18.
    Block Kamp 16: 31S, 167E.

    Ook hier weer plaatsing even uitdokteren maar het is bij mij gelukt.
    Bedankt voor de info, ik zal ernaar kijken als ik weer dat avontuur kan spelen.
    Eerst weer dappere spelen voor nieuwe vervolgavonturen

  5. #245

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Heldhaftige kleermaker:

    kamp 1 kan in 1 wave met 199R, 1E, 50K.
    In theorie kans op verlies van 1E en 3K maar die kans is kleiner dan 0,01%.

    Kamp 32A opteer ik voor 140R en 78C, dit is wel max 48R duurder, maar scheelt 30M.

  6. #246
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    417
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eh21021981 Bekijk Berichten
    Heldhaftige kleermaker:

    kamp 1 kan in 1 wave met 199R, 1E, 50K.
    In theorie kans op verlies van 1E en 3K maar die kans is kleiner dan 0,01%.

    Kamp 32A opteer ik voor 140R en 78C, dit is wel max 48R duurder, maar scheelt 30M.
    Ik probeer altijd kanonnen verlies uit te sluiten maar er is zoveel mogelijk met keuzes
    Let wel op, de sim werkt niet geheel goed met alle kampen.

    Wat betreft kamp 32a;
    ik heb de guide gemaakt voor gebruik met 1 veteraan zonder hersteltijd en voor de waves 200 generaals.
    Met meerdere Vets zijn een hoop kampen met minder verlies te doen maar als basis heb ik 1 Veteraan gebruikt voor de guide.

    Maar er komen meerdere versies hoor, ook met 2 veteraans
    De roofavonturen ga ik langzaam uitbouwen elke keer dat ik de kans krijg die te spelen.

  7. #247

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    66
    Wereld
    Woestewoud
    Bij dappere kleermaker, staan een paar legers teveel genoemd (41+ versie). Ik kom uit op 255 troepen.

    kamp 14 ) 205R 1E 49XB (205R)

  8. #248
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    417
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruderion Bekijk Berichten
    Bij dappere kleermaker, staan een paar legers teveel genoemd (41+ versie). Ik kom uit op 255 troepen.

    kamp 14 ) 205R 1E 49XB (205R)
    bedankt voor het melden, ik zal ff kijken enaar

    typfoutje eruit gehaald, klopt nu weer 205R 1E 44XB

  9. #249

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    kamp 3b) 98R 1E 80C 80XB (98R)

    ik neem aan dat je hier 89r bedoelde

  10. #250
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    417
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthandia Bekijk Berichten
    kamp 3b) 98R 1E 80C 80XB (98R)

    ik neem aan dat je hier 89r bedoelde
    Ja, bedankt
    Typfoutje is verbeterd, 89R 1E 80C 80XB (89R) is de juiste

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen