Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: premie jager

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud

    premie jager

    Ik ben vrijdag de premeijager gestart voor een missie, en nu is hij volgens het missie boek niet afgelsoten.
    Ik ben er met 80C ingegaan en met 80C terug gekomen.
    Nu kan ik deze missie niet meer kopen in het schatkistje.
    Wat nu?
    Wil graag die missie afsluiten en verder kunnen met mijn missies !

    Grz

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Iedereen zal in de loop van de week een extra Premiejager avontuur ontvangen. Nog even geduld dus!

    - BB_Skelril

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi, ik heb bij premiejager alle kampen verslagen, maar de opdracht sluit/stopt niet?? Krijg ook geen berichtje ofzo. Snap niet wat ik nou verkeerd doe..

  4. #4
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ga naar premiejager eiland en contoleer daar je missieboek, als het goed is staat daar onder "hoofdmissie" een opdracht die je nog niet heb voltooid door "beloning ophalen" te klikken.

    Er staat nog geen beloning in dat scherm, maar dat krijg je in een mail als je op je thuis eiland bent.
    Daarna krijg je nog steeds op je avonturen eiland automatisch een detailscherm van het avontuur waar je "Terug naar huis" kunt klikken, dan wordt je automatisch naar je thuis eiland gestuurd samen met je leger die er wat langer over doet.
    Als je niet op "terug naar huis" klikt, maar op de X in de rechter bovenhoek. Dan stuur je zelf je leger naar je thuis eiland en dan moet je zelf naar je thuis eiland gaan, waar je na 10 seconde je mail krijgt met je beloning.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ah, nu is het gelukt, thanks! Misschien is het handig als in het spel zelf ook eea aan informatie wordt toegevoegd en niet alleen maar 'voltooi het avontuur'. Daar word je ook niet echt wijzer van :P

    Maar bedankt voor je hulp!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.